اخبار

فیلم طلا | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی طلا + زمان اکران آنلاین

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم طلا | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی طلا + زمان اکران آنلاین

در این بخش، خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی طلا را مرور می کنیم. طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم به سبک درام اجتماعی و به زبان فارسی، محصول ایران می‌باشد. طلا دومین فیلم بعد از فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا می باشد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در رسانه هایی مثل فیلیمو و نماوا به اکران در می آید.

فیلم «طلا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی بعد از فیلم هایی چون «نفس عمیق»، «عیار ۱۴»، «دربند» و … محسوب می شود

خلاصه داستان فیلم طلا

چند جوان براي رسيدن به درآمد بيشتر به فکر راه اندازي رستوراني با منوي سوپ مي افتند. يکي از آنها که به دليل مشکلات فراوان مالي قادر به سرمايه گزاري نيست، از طرفي دختر برادر خردسالش طلا نيز به بيماري پرخرجي مبتلاست. جوان به تشويق دوست دخترش دريا براي رفع قرضهايي که دارد به گاوصندوق پدر دريا دستبرد ميزند و با اينکار صاحب مغازه سکته ميکند. جوان با دلارهاي دزديده شده سعي دارد طلا را از مرز خارج کند و او را درمان کند…

بازیگران فیلم طلا

بازیگران فیلم طلا

نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی «طلا» هستند. نکته جالب توجه درباره ترکیب بازیگران فیلم این است که همگی آن‌ها برای نخستین بار با پرویز شهبازی همکاری می‌کنند.

زمان اکران آنلاین فیلم طلا

زمان اکران آنلاین فیلم طلا

این فیلم از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در سایت های فیلیمو، نماوا و تعداد محدودی پلتفرم وی او‌دی به نمایش در می آید.

در سینمای آنلاین که حالا بیش از دو هفته از شروع به کار آن می‌گذرد و تجربه موفقی را در فروش و استقبال مخاطبان رقم زده است، بلیط فروشی از طریق دو پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا و تعداد محدودی پلتفرم های دیگر انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند در یک بازه زمانی شش ساعته فیلم خریداری شده را تماشا کنند.

اسامی بازیگران فیلم طلا

عوامل فیلم

برخی از عوامل «طلا» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، تهیه‌کننده: رامبد جوان و محمد شایسته، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: سارا سمیعی، صدابردار: منصور شهبازی، منشی‌ صحنه: لادن رحمتی، عکاس: محمد بدرلو، دستیار اول کارگردان: حمید خضوعی، دستیاران: نیلوفر کوخانی، مجید آذرنگ، برنامه‌ریز: اشکان سپهر و دستیار برنامه‌ریز: علیرضا شایسته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا