بیوگرافی

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی هنری

4.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی هنری

مهشید جوادی با بازی در سریال آنام به جامعه هنری معرفی شد و به شهرت رسید. او در جدیدترین کارش نیز در سریال بچه مهندس 3 بازیگر نقش مرضیه مقدم بوده است به همین بهانه بیوگرافی این هنرمند جوان را مرور می کنیم.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی هنری

مهشید جوادی متولد 1374 در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی با سابقه ای تئاتری و بازی در یک سریال با موضوع دریاچه ارومیه به سریال جواد افشار راه یافت و توانست بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد.

مهشید جوادی:  کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می‌خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس‌های خبرنگاری (باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می‌رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می‌خواستم به ‌نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. اگر نخواهم درس بخوانم احساس مفید‌ بودن نمی‌کنم.

مهشید جوادی بازیگر

اولین تجربه جدی مهشید جوادی در عرصه بازیگری

بازی در سریال «آنام» اولین تجربه جدی من در عرصه بازیگری بود، البته قبلا هم در ارومیه به صورت حرفه ای در بخش های مختلف تئاتر، سریال، فیلم کوتاه فعالیت داشته ام، ولی به نظرم به صورت استانی کار کردن بی فایده است، یعنی هنرمند هر چقدر هم تلاش کند متوجه می شود که نتیجه ای نمی گیرد، هر چند هنرمندان با استعدادی در شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که این استعداد ها کشف شوند.

مهشید جوادی در سریال آنام

خیلی خوش شانس هستم

حدود چند سالی است که در تهران به فعالیت بازیگری مشغول هستم. به نظرم خیلی خوش شانس هستم چون در اولین اقدام برای تست بازی در سریال «آنام» انتخاب شدم و این اتفاق برای من خوشایند بود، چون هم اعتماد به نفسم را بالا برد و به نوعی برایم قوت قلب بود و نشان داد اگر انسان بخواهد و تلاش کند به نتیجه می رسد.

بازی در نقش مارال

به یاد دارم زمان تست بازی در سریال «آنام» افراد زیادی به من گفتند چون معرف نداری پذیرفته نمی شوی! در صورتی که افرادی وجود داشتند که معرف داشتند ولی من برای بازی در نقش جوانی “مارال” انتخاب شدم، حتی لذت بردم. به نظرم این اتفاق ثابت کرد که بدون معرف و پارتی هم می توان موفق بود و بازی در آنام برای من خیلی تجربه خوبی بود.

مهشید جوادی

خیلی از او آموختم

یکی از خوش شانسی های زندگی ام بازی در سریالی به کارگردانی جواد افشار بود، چون خیلی صبور است و به هیچ عنوان بازیگر را تحقیر نمی کند، حتی اگر اولین بازی اش باشد. خیلی از او آموختم به همین خاطر از همکاری با این کارگردان لذت بردم.

الگوی او در عرصه بازیگری

الگوی مهشید جوادی در عرصه بازیگری گلچهره سجادیه است و علاقه زیادی هم به بازی لیلا حاتمی دارد.

هدف نهایی ام بازی در سینماست

هدف نهایی ام بازی در سینماست، ولی اگر نقش خوبی برای بازی در سریال خوبی مثل «آنام»  به من پیشنهاد شود حتما می پذیرم.

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس 3

به مطالعه علاقمند شدم

قبلا اهل مطالعه نبوده ام، ولی وقتی وارد حرفه بازیگری شدم ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شدم خصوصا از وقتی که تحصیلات دانشگاهی ام تمام شد.

عیدی های دوران کودکی مهشید جوادی

اولین عیدی ام را از پدر بزرگ خدابیامرزم اسکناس عیدی گرفتم و همیشه به بهانه گرفتن عیدی در سال نو خیلی خوشحال بودم، تا به حال هم سعی کرده ام این عیدی ها را در آلبوم به عنوان یادگاری نگهداری کنم.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر

تعطیلات نوروز 

با توجه به اینکه به خانواده خیلی علاقه دارم، ولی به واسطه کار اغلب از آنها دور هستم ترجیح می دهم ایام نوروز را در کنار آنها سپری کنم و همچنین به مسافرت ودیدن بزرگان فامیل بروم.

همسر مهشید جوادی

مهشید جوادی فعلا ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام مهشید جوادی

اینستاگرام مهشید جوادی

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/mahshidjavadii/” icon=”” target=”true”]آدرس پیج اینستاگرام مهشید جوادی[/button]

منبع: برنا و فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا