اخبار

ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی + شرایط و قوانین

2.9/5 - (49 امتیاز)

ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی + شرایط و قوانین

خونه مونی یکی از مسابقه های جذابی است که شبکه نسیم آن را برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان تدارک دیده است. اگر علاقه مند هستید که در این برنامه شرکت کنید در ادامه  نحوه شرکت، لینک ثبت نام، شرایط و قوانین آن در مطلب زیر آورده شده است

مسابقه خونه مونی

«خونه ‌مونی» یك اتفاق تازه‌ در شبكه نسیم است و در ماه رمضان هر شب ساعت 21 راهی آنتن می‌‌شود. محسن برمهانی، تهیه‌كننده این برنامه است و علیرضا مسعودی كه به علی مشهدی شهرت دارد هم كارگردانی كار را بر عهده دارد. این ویژه‌برنامه  كاری است از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران كه در قالب برنامه‌های «نوروزخانه» تولید می‌شود. به گفته عوامل «خونه ‌مونی» این برنامه با شعار «خونه بمونید، بازی كنید و جایزه بگیرید» در روزهایی كه به دلیل شیوع ویروس كرونا بسیاری از مردم در خانه هستند، قصد دارد ضمن استعدادیابی، فضایی شاد میان اعضای خانواده‌ها ایجاد كند و از فرصت حضور اعضای خانواده در كنار یكدیگر بهره ببرد.

مسابقه خونه مونی چند قسمت است؟

علی مسعودی درباره تعداد قسمت های این مسابقه تلویزیونی، گفت: فعلاً 20 قسمت برای آن در نظر گرفته‌ایم و اگر مردم استقبال کنند و شرایط ادامه‌اش فراهم شود شاید در پاییز و زمستان هم قسمت‌های دیگری ساخته شود.

داوران مسابقه

هیات داوران این برنامه متشكل از چهار داور اصلی و یك داور پیشنهادی است.

 داوران این مسابقه عباس جمشیدی‌فر، كمند امیرسلیمانی، الیكا عبدالرزاقی و علیرضا مسعودی (مشهدی) هستند كه برخی از آنها اساسا به عنوان بازیگران ژانر كمدی شناخته می‌شوند و بقیه تجربه بازی در ژانرهای مختلف دارند. این انتخاب‌ها نشان می‌دهد سعی شده برنامه فضای شادی داشته باشد. البته همان ‌گونه كه گفتیم، هیات داوران به این پنج نفر ختم نمی‌شود.

داور پنجم: داور پنجم، با هویتی نامعلوم هم وجود دارد كه انتخاب او به عهده مخاطبان است. در واقع مردم می‌توانند نام داور پیشنهادی ‌شان را در سایت این برنامه ثبت كنند و منتظر باشند تا ببینند بالاخره چه كسانی روی صندلی پنجم می‌نشینند.

بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی

شرایط و قوانین مسابقه خونه مونی

شركت‌كنندگان این مسابقه باید قوانینی را رعایت كنند تا به مرحله داوری برسند.

یكی از این موارد این است كه ویدئوها باید در خانه و با حضور افراد خانواده باشد. یعنی شركت‌كنندگان نباید برای تصویربرداری ویدئوهای خود در خانه ماندن كه این روزها زیاد به آن توصیه می‌شود را نادیده بگیرند. همچنین هر گروه باید استعداد خود را در 5 دقیقه به نمایش بگذارد؛ درواقع نباید زمان ویدئوبیش از این باشد.

دیگر این‌ كه داوران ویدئوهایی كه به منظور دیگری، غیر از این برنامه ضبط شده باشند، را داوری نمی‌كنند و حتما باید در ابتدای ویدئوبیان شود كه برای شركت در «خونه مونی» ضبط شده است.

دیگر موارد هم این است كه حتما موازین شرعی و اخلاقی رعایت شود و همچنین دوربین شركت‌كننده ویدئو را به صورت افقی تصویربرداری كند.

نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی

نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی

شرکت کنندگان این مسابقه می‌توانند توانایی خود را در رشته‌های مختلف هنری به نمایش بگذارند و با دیگر رقیبان خود در بردن جایزه‌های اعلام شده به رقابت بپردازند. حالا تفاوت اینجاست كه محل مسابقه برای شركت‌ كنندگان فضای استودیو و… نیست. هم‌گروهی‌ هایشان نیز اعضای خانواده و كسانی هستند كه آنها این روزها را كنارشان در منزل سپری می‌كنند. ارتباط رودر رو با داوران هم وجود ندارد. آنها می‌توانند از خانه و با دوربین تلفن همراهشان ویدئویی را در رشته‌های اعلام شده ضبط و آن را برای «خونه مونی»ها ارسال كنند.

این رشته‌ها از این قرارند:

موسیقی خانگی: در این بخش مخاطبان می‌توانند با استفاده از ابزار و وسایل منزل مثل ظروف آشپزخانه یك موسیقی را خلق یا موسیقی شناخته شده‌ای را اجرا كنند. اعضای خانواده همچنین مجازند در این بخش از آوا هم در كنار این ساز زدن‌های خلاقانه استفاده كنند.

 خلاقیت كرونایی: در این بخش شركت‌كنندگان می‌توانند ویدئوهای خلاقانه با محوریت ویروس كرونا، امیدبخشی و ایام خانه‌نشینی بسازند. ساختار ویدئوبه انتخاب شركت‌كنندگان است، ولی ركن اساسی امتیازگیری در این بخش را خلاقیت شكل می‌دهد.

نمایشنامه كرونایی: در این بخش شركت‌كنندگان باید یك نمایشنامه با همان موضوع‌های بخش قبلی یعنی كرونا، امید و روزهای در خانه ماندن تولید كنند. فاكتورهای مهم برای داوری این بخش ایده، طراحی صحنه و كارگردانی است.

 فیلم بازی: در این بخش شركت‌كنندگان یك صحنه از فیلم یا سریالی را انتخاب و آن را بازی می‌كنند. اعضای خانواده باید با كمك وسایل منزل آن صحنه را به نوعی بازسازی و در ‌آن بازی كنند. در ضمن نباید از تصویر و صدایی از فیلم موردنظر در كارشان دیده یا شنیده شود. سكانس‌هایی از سریال‌های نون خ، پایتخت، دوپینگ، كامیون، خانه به دوش، خانه سبز، فیلم مادر و… به عنوان پیشنهاد در سایت این برنامه موجود است.

در تمام بخش‌ها به جز بخش ویدئوهای خلاقانه موارد پیشنهادی در سایت برنامه وجود دارد.

لینک ارسال ویدئو به این مسابقه

برای ارسال ویدئو به این برنامه هم چند راه معرفی شده است. یكی این‌ كه از شبكه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، بله استفاده یا ویدئو را در وب‌سایت آن به نشانی www.khoonemooni.com  بارگذاری شود و نام ویدئوی ارسالی هم باید شماره تلفن همراه شركت ‌كننده باشد.

جوایز مسابقه

علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های اعلام شده از سوی این برنامه كه غالبا سینمایی و تلویزیونی هستند، ویدیوهایی را تهیه و ارسال كنند تا شاید با وعده سازندگان این مسابقه یكی از برندگان 20 جایزه دو میلیون تومانی یا 20 جایزه سه میلیون تومانی یا 20 جایزه پنج میلیون تومانی باشند.

منبع: روزنامه جام جم

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام چجوری میتونیم برای خودمونی ثبت نام کنیم

    ممنون راهنمایی کنید ….

  2. با سلام
    برنامه ی خودمونی یک برنامه ی شادی برانگیر هست که وقتی ما آن را
    در خانه تماشا میکنیم شوق و هیجان به خانه ی ما مهمان میشود
    ممنون از برنامه ی خوبتون

  3. باعرض سلام و خسته نباشید چجوری ثبت نام کنم
    ۰۹۳۹۲۶۲۶۹۴۷
    تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا