بیوگرافی

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3 + آدرس اینستا

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3 + آدرس اینستا

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3 ، متولد سال ۱۳۷۰در تهران می باشد و فعالیت بازیگری خود را  مانند دیگر هنرمندان از تئاتر شروع کرده است.

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3

نسیم باقریان متولد ۲۳ مرداد سال ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون است.

او یک برادر به نام حسین دارد و به همراه پدر و مادرش یک خانواده گرم و صمیمی را تشکیل می دهند.

نسیم باقریان و برادرش
نسیم باقریان و برادرش

شروع فعالیت بازیگری

نسیم باقریان فعالیت بازیگری خود را مانند هنرمندان دیگر از تئاتر آغاز کرده  و تجربیات زیادی نیز در عرصه تئاتر به دست آورده است.

اولین کار حرفه ای تصویری خود را هم با سریال بچه مهندس شروع کرد و با بازی خوب خود در این سریال می تواند به شهرت و محبوبیت برسد.

نسیم باقریان بازیگر

ازدواج و همسر

نسیم باقریان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

نسیم باقریان در سریال بچه مهندس 3

نسیم باقریان در سریال بچه مهندس 3

با شروع پخش سریال بچه مهندس 3، شاهد هنرنمایی بازیگرانی در این سریال هستیم که تاکنون در قاب تلویزیون دیده نشدند. یکی از این هنرمندان بااستعداد نسیم باقریان می باشد. او در این سریال تلویزیونی که از شبکه دو سیما پخش می شود، بازیگر نقش الناز مافی است.

او در این سریال یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر است  که در پروژه ساخت پهباد و پایان نامه به همراه دوستانش رقیب جدی جواد جوادی با بازی روزبه حصاری می باشد و در این بین ماجراهایی بین آنها اتفاق می افتد که تماشایی است.

خانم باقریان در سریال بچه مهندس با فرهاد قائمیان هم بازی شده و درباره او نوشته است: اگه بخوام تو چند جمله کوتاه توصیفت کنم فقط میتونم بگم مظهر عشق، مهربونی، متانت، پاکی، تکیه گاه، شخصیت و همه چی تمومی مرسی که تو این مدت افتخار دادی کنارت باشیم.

 داستان بچه مهندس در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی ساخته شده و زندگی پسری را تصویر می کشد که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود و …

اینستاگرام نسیم باقریان

اینستاگرام نسیم باقریان

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/nasim.bagheriyan.original_page/” icon=”” target=”true”]آدرس پیج اینستاگرام[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا