اخبار

اسامی بازیگران فیلم یک آن زندگی + داستان و تیزر

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران فیلم یک آن زندگی + داستان و تیزر

فیلم تلویزیونی یک آن زندگی به کارگردانی مجید صاحبکاری و تهیه کنندگی حمید قدمگاهی تولید شده است که در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان آن می پردازیم.

صاحبکاری نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» در درباره ساخته خود گفت: این فیلم  در راستای تقدیر و تشکر از خدمات کادر پزشکی و درمانی کشور در مبارزه با کرونا ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه زبان هنر مؤثرترین روش برای بیان زحمات قشر کادر درمان است، اظهار کرد: زحمات کادر درمان در این برهه حساس با هیچ‌ چیزی قابل جبران نیست و ما برای بیان این زحمات از تأثیرگذارترین شیوه استفاده کردیم.

این کارگردان با تشکر از همه‌ کسانی که در ساخت این پروژه نقش داشته‌اند، افزود: افراد زیادی ما را در تولید این اثر یاری کرده‌اند که جا دارد از مدیریت و پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز صمیمانه تشکر کنم.

صاحبکاری در پایان گفت: تجربه روز‌های خانه‌ نشینی و فداکاری کادر پزشکی کشور باید برای آیندگان به ‌عنوان یک گنجینه حفظ شود و ما برای این مهم فیلم کوتاهی تولید کردیم که به قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای درمان تقدیم می‌کنیم.

خلاصه داستان فیلم یک آن زندگی

«یک آن زندگی» روایتی از ابتلای دختری به نام سارا به بیماری کرونا است که از زنده‌بودن خود قطع امید کرده و طی اتفاقاتی که در بیمارستان برای وی رخ می‌دهد امید خود را مجدداً به دست می‌آورد.

خلاصه داستان فیلم یک آن زندگی

اسامی بازیگران فیلم یک آن زندگی

مهری سادات آل آقا، بهاره برازمند، ریحانه ریحانی، حسین میلانی، مریم حسن‌زاده، مریم کاظمی، کیمیا کرمانیان، مژگان همتی، مجید فرجی، رقیه عابدی، حسین جعفری زاده، مهسا آراز خانی، غزال عظیمی، هنگامه خلج، مینا یزدان یار بازیگران فیلم هستند.

اسامی بازیگران فیلم یک آن زندگی

عوامل فیلم

عوامل  فیلم کوتاه «یک آن زندگی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مجید صاحبکاری ، تهیه‌کننده: حمید قدمگاهی، مشاور کارگردان: اسدالله صاحبکاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا ملاحسینی، دستیار تهیه: مصطفی شهیدی، مجری طرح: حسین کمر روستا (موسسه فرهنگی هنری شهر سایه)، مدیر تولید: مهدی امیری مطلق، تدوین و صداگذاری: محمد بصیری، مدیر تصویربرداری: یوسف سلیمی، نورپردازی: مصطفی کمال پور، صدابردار: علی کاظمی نژاد.

فیلم یک آن زندگی

منبع:yjc.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا