اخبار

زمان پخش و تکرار سریال سرزده از شبکه یک

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال سرزده از شبکه یک

زمان و ساعت پخش تکرار سریال سرزده به تهیه کنندگی و کارگردانی بهادر اسدی، که برای پخش در شبهای محرم شبکه یک سیما تدارک دیده شده است، مشخص شد و علاقه مندان به سریال های تلویزیونی می توانند به تماشای آن بپردازند.

زمان پخش و تکرار سریال سرزده از شبکه یک

این مینی سریال که در 7 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است از روز سه شنبه (11 شهریور) به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

داستان «مرثیه» در مورد اصلان و رضاست، دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه که دست روزگار مسیر آنها را از یکدیگر جدا کرده است.  رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود و در زمان حال، اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تاثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد اما نقشه آنها آنها توسط یکی از افراد رضا شناسایی شده و اکنون رضا و اصلان مجددا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و …

بازیگران «مرثیه»، علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، نیما شاهرخ شاهی، رامبد شکرابی، امیربهادر اورعی، کوروش رحمانی، مریم مومن و کیمیا خلج هستند.

سریال تلویزیونی سرزده از روز سه شنبه (یازدهم شهریور) هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش و در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و  ۱۵ روز بعد  تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام تا امروز که 26 اردیبهشت هست این سریال پخش نشده و بجای آن سریال به وقت صبح پخش شده لطفا زودتر این سریال رو پخش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا