فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده + عکس و اسامی

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده + عکس و اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده را مرور می کنیم. سریال سرزده عنوان مجموعه تلویزیونی جدید شبکه یک سیماست که برای پخش در شبهای قدر تدارک دیده شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده

سریال سرزده یا مرثیه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی  بهادر اسدی تولید شده است.

بهادر اسدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۶ در سریال کابوس به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. از مهم‌ترین آثار بهادر اسدی می‌توان به کارگردانی تله فیلم دانگل (حفره)، فعالیت در سریال کیلومتر‌ ۱۴، سریال کابوس، سریال لالایی برای بیداری و ریکاوری اشاره کرد.

 این سریال به همت صدا و سیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی برای پخش در شب‌های قدر ساخته شد. لوکیشنهای اصلی این مجموعه داخل شهر مشهد بوده و اماکنی همچون هتلها چندین خانه و خیابان ها محل وقوع داستان این مجموعه است.

تصویربرداری سریال ۶۰ روز و در ایام بیماری کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به طول انجامید و شامل ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است.

این سریال در شرایط کرونایی ساخته و سعی شده درباره ویروس کرونا نیز اطلاع‌رسانی شود که سریالی به روز و در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی همچون توبه، بخشش و غیره است.

بازیگران سریال سرزده

داستان سریال سرزده

داستان این سریال از آنجا شروع می‌شود که رضا و اصلان از دوستان قدیمی و هم رزم در کشتی چوخه هستند. رضا یکی از پلیس های موفق در یگان ویژه مشهد می باشد ولی متاسفانه اصلان به واسطه شرایط خانوادگی که داشته به سمت کارهای خلاف سوق پیدا کرده و بعد از گذراندن دوران حبس از زندان آزاد می شود و می خواهد در شب ۱۹ رمضان و شب های قدر توبه کرده و به اهالی محل بگوید که از این به بعد می خواهد راه درست را در پیش بگیرد. اما در شب قدر چند سرقت از مغازه های مختلف انجام می شود. این در زمانی است که شهر در بالاترین سطح امنیتی وجود دارد و همه درگیر ویروس کرونا می‌باشند. رضا (مجید واشقانی) بنا به وظیفه محوله مجوز عزاداری را برای سلامتی مردم لغو می‌کند و از این رو اصلان (رامبد شکرآبی) مسبب به هم خوردن مراسم عزاداری را رضا دانسته و پس از آن در صدد انتقام از او می افتد…

اسامی بازیگران سریال سرزده

اسامی بازیگران سریال سرزده

در این سریال بازیگرانی چون علی انصاریان، مجید واشقانی، رامبد شکرابی، عبدالرحیم نوروزی، نسیم ادبی، نسرین ذبیحی، رویا میر علمی، کوروش رحمانی، امیر بهادر اورعی و کیمیا خلج، یاشار هاشم زاده، مریم مومن و فائزه علی آبادی  به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران خردسال سریال نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده

رحیم نوروزی 

رحیم نوروزی 

رحیم نوروزی متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.   اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید.

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند بنام پناه دارد.

مریم مؤمن 

مریم مؤمن 

مریم مومن در ششم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر اردبیل به دنیا آمده است، او تک فرزند است و از ۷ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرده و هم‌اکنون ساکن کرج می‌باشد. وی دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید.

مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده است.

علی انصاریان

  علی انصاریان

علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 در تهران، بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری است. او فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌ کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت.  انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد. وی در کارنامه بازیگری خود سریال های «زیر آسمان شهر» و «چارخونه» را دارد.

علی انصاریان تاکنون ازدواج نکرده است.

اسامی بازیگران سریال سرزده

 بهرنگ علوی

 بهرنگ علوی

بهرنگ علوی متولد یکم فروردین 1359 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی  در رشته ی نقشه‌کشی با کامپیوتر درس خوانده و مدرک فوق دیپلم دارد. او همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی  هنری کارنامه می باشد. بهرنگ علوی  در یک خانواده ی سه نفره در سال ۱۳۵۹ متولد شد و تنها پسر و فرزند خانواده می باشد. پدر او فرهنگی بوده و مدیر بازنشسته ی آموزش و پرورش است. مادر بهرنگ علوی در شرکت مخابرات سمت مدیر را دارد.

بهرنگ علوی تاکنون ازدواج نکرده است.

نسیم ادبی 

نسیم ادبی 

نسیم ادبی  متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد.

نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. این هنرمند فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر آغاز کرده و سریال  وجدان آشفته در سال 1388 اولین کار تلویزیونی او می باشد.

رویا میرعلمی با حسین کیانی کارگردان تئاتر ازدواج کرده و حاصل آن یک فرزند به نام کارن می باشد.

عکس بازیگران سریال سرزده

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد 17 مرداد 1360 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. تحصیلات وی مهندسی عمران است.  شاهرخ شاهی دارای یک خواهر به نام نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می نماید. او بازیگری را با شرکت و تست در کلاس های بازیگری آغاز نمود. نیما شاهرخ شاهی بازیگری در سینما را در سال 82 و با بازی در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در نقش امیر علی به ایفای نقش پرداخت و بازیگری در تلویزیون را در سال و با بازی در سریال شمس العماره 88 آغاز نمود.

نیما شاهرخ شاهی تاکنون ازدواج نکرده است.

رامبد شکرابی 

رامبد شکرابی 

رامبد شکرآبی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ در ساری است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساختهٔ علی سجادی حسینی آغاز کرد. شکرآبی در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌ است. او بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۵ با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۹ با حدیث فولادوند ازدواج کرد.

عکس بازیگران سریال سرزده

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی، متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

یاشار هاشم زاده

یاشار هاشم زاده

یاشار هاشم زاده متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۱در تهران،  بازیگر سینما، تلویزیون و ترانه سرا می باشد. وی دو خواهر به نام های المیرا و اولدوز و یک برادر کوچکتر از خودش بنام یاشین دارد. پدرش پیمانکار راه و ساختمان بوده و مادرش خانه دار است.

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

بازیگران سریال سرزده

عوامل سریال سرزده

تهیه‌کننده و کارگردان سریال «سرزده» بهادر اسدی، مشاور کارگردان و ناظر کیفی علیرضا ابوترابی، مجری طرح مهدی چراغی، نویسنده زامیاد سعدوندیان، مدیر مالی مینا صفریان، مدیر فیلم‌برداری احمد گودرزی، طراح گریم شهرزاد عقیقی، طراح لباس منیره ملکی، تدوین نوید توحیدی، طراح صحنه احمدرضا آخوندزاده، صدابردار امیر عاشق‌حسینی، دستیار کارگردان سعید غلامی، برنامه‌ریز سیامک دورانی و عکاس سریال نگار پورسعید است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا