اخبار

زمان واریز یارانه کرونایی 200 تا 600 هزار تومانی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان واریز یارانه کرونایی 200 تا 600 هزار تومانی

تاکنون سه مرحله یارانه کرونایی پرداخت شده است و حال نوبت چهارمین مرحله است که دولت به حساب مشمولین واریز کند در ادامه زمان واریز یارانه کرونا را مشاهده می کنید.

زمان واریز یارانه کرونایی 200 تا 600 هزار تومانی

ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال به تعطیلی کشاند و بسیاری از مشاغل متحمل ضرر شدند.

نخستین بسته حمایتی دولت یارانه کرونا است که طبق اعلام رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه، کمک بلاعوض ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای سه میلیون نفر از خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند و از کم درآمدترین اقشار جامعه هستند در چهار نوبت واریز می‌شود.

یارانه کرونا به خانواده‌های یک نفره ۲۰۰ هزار تومان؛ دو نفره، ۳۰۰ هزار تومان؛ سه نفره، ۴۰۰ هزار تومان؛ چهار نفره، ۵۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مرحله اول این یارانه در هفته پایانی اسفند ماه و مرحله دوم آن در روز ۳۰ فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار این سه میلیون نفر واریز شد.

همچنین در نخستین روز اردیبهشت ماه، برای این سه میلیون نفر که یارانه کرونا دریافت می‌کنند، بسته حمایتی ماه رمضان واریز شد که به نحوی یارانه کرونا را پنج مرحله‌ای کرد.

از آن جایی که مراحل اول و دوم یارانه کرونا در روزهای پایانی دو ماه گذشته واریز شده است، احتمالا مرحله سوم آن در هفته پیش‌رو به حساب این سه میلیون نفر واریز شود.

منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا