اخبار

اسامی بازیگران فیلم کوسه + خلاصه داستان فیلم سینمایی کوسه

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران فیلم کوسه + خلاصه داستان

فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی اجرایی  سید محمد احمدی در دست تولید می باشد که در آن بازیگران نام آشنایی نظیر  مهدی هاشمی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می پردازند.

اسامی بازیگران فیلم کوسه و خلاصه داستان

فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی اجرایی  سید محمد احمدی در دست تولید می باشد.

علی عطشانی کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده می باشد و فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر است. وی فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۳ با ساخت فیلم داستانی حبیب آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های وی در مقام کارگردانی به فیلم‌های « دموکراسی تو روز روشن»، «آقای الف»، «نقش نگار»، « پارادایس»، «هفت معکوس»،«یادم تو رو فراموش»، «کاتیوشا» و… نیز می‌توان اشاره کرد.

علی عطشانی کارگردان فیلم کوسه

پیش تولید این فیلم از ۱۵ بهمن‌ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین‌ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.

تاکنون حضور پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی، بهناز جعفری، سیما تیرانداز، ریحانه پارسا و مهران احمدی در «کوسه» قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

درباره داستان یا موضوع این فیلم تاکنون خبری منتشر نشده است.

مهدی هاشمی در فیلم کوسه

تعدادی از عوامل فیلم «کوسه» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کنندگان اجرایی: علی عطشانی، سید محمد احمدی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین‌دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا