اخبار

علت پخش نشدن سریال سرزده در شبهای قدر چیست؟ + تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

علت پخش نشدن سریال سرزده در شبهای قدر چیست؟ + تیزر

سریال سرزده یا مرثیه قرار بود در شبهای قدر روی آنتن شبکه یک سیما برود ولی به دلایلی پخش نشد در این باره بهادر اسدی کارگردان سریال و رئیس مرکز سیمای استان‌ها توضیحاتی داده است که می خوانید.

علت پخش نشدن سریال سرزده در شبهای قدر چیست؟

«بهادر اسدی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «مرثیه» که قرار بود شب های قدر از تلویزیون پخش شود، در گفت‌وگو با فارس، گفت: از ابتدا قرار بود تا این سریال در شب های قدر پخش شود اما به دلیل افزایش تعداد قسمت های مجموعه از ۵ قسمت به ۱۰ قسمت،  این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: آنطور که مطلع هستم پخش این مجموعه ۸ قسمتی به مناسبت دیگری موکول شد و حدسم این است تا به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و در روزهای منتهی به رحلت روی آنتن رود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها هم درباره علت عدم پخش سریال «مرثیه» در شب‌های قدر شبکه یک سیما،  به خبرگزاری تسنیم گفت: بدلیل افزایش تعداد قسمت‌های این سریال تلویزیونی که به 8 قسمت رسید باکس شبکه به هم می‌خورد به همین خاطر “به وقت صبح” جایگزین شد. سریالی که پخش آن در شب‌های قدر مناسب‌ است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در ایام رحلت امام خمینی(ره)، “مرثیه” روی آنتن خواهد رفت، توضیح داد: به دلیل 8 قسمته بودن «مرثیه»، پخش آن در هفته نیروی انتظامی مناسب‌تر است. هنوز هم زمان پخش این سریال قطعی نشده و شاید به مناسبتی دیگر موکول شد.

تیزر سریال مرثیه

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت، این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع‌رسانی شود و سریالی به روز در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

داستان این سریال درباره دو دوست است. اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند که دست روزگار مسیر آنها را از یکدیگر جدا کرده است. رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود. امروز؛ اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تاثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد که با زده شدن رد آنها توسط یکی از افراد رضا تمام برنامه‌ریزی‌ها بهم ریخته؛ رضا و اصلان مجدد مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این داستان ادامه دارد…

در این سریال رویا میرعلمی، مریم مومن، بهرنگ علوی، علی انصاریان و .. به ایفای نقش پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا