اخبار

فیلم زیر نظر | اسامی بازیگران و داستان فیلم سینمایی زیر نظر + زمان اکران آنلاین

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم زیر نظر | اسامی بازیگران و داستان فیلم سینمایی زیر نظر + زمان اکران آنلاین

فیلم زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی  محمد شایسته  در سال 97، با حضور بازیگران مشهوری چون رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی و … ساخته شده است.

فیلم زیر نظر

فیلم سینمایی  زیر نظر اولین تجربه سینمایی  مجید صالحی است که در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

صالحی در ابتدای راه با انرژی و انگیزه زیادی ساخت زیرنظر را آغاز کرد و در همان شروع همزمان با دریافت پروانه ساخت این اثر در صفحه مجازی خود نوشت: سلام‌‌‌‌‌‌، شروع كنم يا نه؟ بالاخره بعد از ٢٥ سال كار تو تئاتر و تلويزيون و سينما و كارگردانى سريال هاى (سه در چهار) و ( موج و صخره) و … تله فيلمهاى (نيش) و ( ميش) و.. اولين كارگردانى سينمايى رو شروع كنم يا نه؟.

داستان فیلم زیر نظر

داستان این کمدی از آنجا شروع می شود که محسن پس از خرید به خانه برمیگردد و متوجه می شود مبلی که امید بر روی آن نشسته سوراخ شده، محسن مقصر این اتفاق را امید می داند. مهشید، همسر محسن که به این مبل علاقه خاصی دارد، در حال برگشتن از سفر است و…

بازیگران فیلم زیر نظر

بازیگران فیلم زیر نظر

از نکات جالب فیلم اول مجید صالحی می‌توان به حضور رضا پرستش در مقام بازیگر اشاره کرد، وی که به دلیل شباهت خود به بازیکن مطرح فوتبال جهان به لیونل مسی ایرانی مشهور است حالا مثل بسیاری از چهره های مجازی وارد سینما و عرصه بازیگری شده است.

رضا عطاران در نقش محسن، امیر جعفری در نقش امید، مهران احمدی در نقش آیدین، سروش جمشیدی در نقش نظر، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد در نقش ایرج، عباس جمشیدی، ریما رامین فر در نقش مهشید و آزاده صمدی در نقش گیتی از دیگر بازیگران «زیر نظر» هستند.

زمان اکران آنلاین فیلم 

فیلم سینمایی «زیرنظر» نخستین ساخته سینمایی مجید صالحی اکران خود در سینماهای کشور را پس از پایان جشنواره فیلم فجر در دوره سی و ششم آغاز کرد اما بعد از شیوع کرونا اکرانش متوقف شد و حال به عنوان سومین گزینه قطعی اکران آنلاین به زودی رواهی سینماهای کشور خواهد شد.  این فیلم  از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در سامانه های وی او دی اکران آنلاین اش را آغاز می کند.

گفتنی است، فیلم سینمایی «زیر نظر» در نزدیک به یک هفته اکران خود در سینماهای کشور توانست به رقمی معادل ۸,۴۱۹,۵۹۳,۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

داستان فیلم زیر نظر

عوامل فیلم

برخی عوامل فیلم زیر نظر عبارتند از: کارگردان: مجید صالحی، نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: فرشید احمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی، تهیه کنندگان: محمد شایسته، رامبد جوان.

منبع: میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا