بیوگرافی

رایان سرلک | بیوگرافی رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی + عکس پدر و مادرش

5/5 - (1 امتیاز)

رایان سرلک | بیوگرافی رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی + عکس پدر و مادرش

رایان سرلک بازیگر خردسال سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال زیر خاکی به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی و عکس های این هنرمند را به همراه پدر و مادرش مشاهده می کنید.

رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی

رایان سرلک متولد ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، بازیگر سینما و تلویزیون است. رایان تنها فرزند خانواده است، پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی می باشد.

شروع فعالیت هنری رایان سرلک

علاقه به اجرای دابسمش‌های بامزه، تکرار موسیقی برخی خوانندگان، علاقه به دیدن فیلم و تکرار دیالوگ‌های بازیگران در فیلم سینمایی و همچنین سخنوری در جمع‌ها، خجالتی نبودن باعث شد که استعداد و علاقه اش به بازیگری از سن ۴ سالگی به چشم بیاید. خانواده ی او پس از تحقیق در خصوص کلاس‌های بازیگری کودک و خردسال، اردیبهشت سال ۱۳۹۷ او را در کلاس‌های بازیگری خانم مهرنوش دارا برای آموزش بازیگری ثبت نام کردند. در طی همین کلاس‌ها برای اولین بار با همت و کارگردانی خانم دارا در تئاتر کودک و خردسال از سن ۴تا ۱۲ سال به نام «چرا خرس‌ها دم‌های کوتاهی دارند» و تئاتر «کاترپیلار»  بازی کرد.

پدر و مادر رایان سرلک
پدر و مادر رایان سرلک

وی در این نمایش نقش «سیاه» را بازی کرد. این تئاتر مورد توجه جمع کثیری از هنرمندان سرشناس کشور قرار گرفت و حضور استادانی مانند بهزاد فراهانی، رضا فیاضی، خداویسی، قناد و… دلگرمی خاصی به بچه‌های تئاتر داد و این نمایش به جشنواره تئاتر فجر راه یافت و جایزه کارگردان برتر را از آن خود کرد. بعد از این نمایش در چند فیلم کوتاه هم بازی کرد تا بالاخره به سریال «زیر خاکی» معرفی شد. طبق گفته بعضی از عوامل سریال، آقای سامان پس از گرفتن تست از بین ۴۰ کودک در نهایت او را برای نقش انتخاب کردند.

رایان سرلک

بازی در فیلم راند چهارم

رایان سرلک بعد از بازی موفقی که در سریال زیر خاکی داشته است در یک فیلم سینمایی به نام «راند چهارم» به کارگردانی آقای علیرضا امینی به عنوان کودک یک خانواده در کنار آقای بازغی و خانم حصاری هم بازی کردند.

عکس های اینستاگرام رایان سرلک:

رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی
رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی
رایان سرلک و گوهر خیراندیش
رایان سرلک و گوهر خیراندیش
رایان سرلک و ژاله صامتی
رایان سرلک و ژاله صامتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا