اخبار

فیلم کوچه آخری | داستان و بازیگران فیلم کوتاه کوچه آخری + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم کوچه آخری | داستان و بازیگران فیلم کوتاه کوچه آخری + تصاویر

فیلم کوچه آخری به کارگردانی و تهیه کنندگی  محمدرضا یکانی با موضوعی اجتماعی و با محوریت مواد مخدر در دست تولید می باشد که در ادامه به معرفی بازیگران و داستان این فیلم کوتاه می پردازیم.

بازیگران فیلم کوچه آخری و خلاصه داستان

به تازگی فیلمبرداری فیلم کوتاه «کوچه آخری» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی در محله راه آهن و مولوی تهران آغاز شده است. «محمدرضا یکانی» کارگردان و تهیه کننده می باشد و در آثاری همچون «تایم اوت»، «با تو می‌مانم» به عنوان «کارگردان» و «تهیه‌کننده» حضور داشته است.

این فیلم با موضوعی اجتماعی و با محوریت مواد مخدر است و در این فیلم تلاش های یک دختر برای نجات خانواده خود نشان داده می شود.

بازیگران این فیلم شیدا یوسفی، محمد برسوزیان، اکرم علمدار و فرشید ادهم هستند.

بازیگران فیلم کوچه آخری

دیگر عوامل فیلم «کوچه آخری» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا یکانی، نویسنده: الهه حبیبی بر اساس طرحی از مهدی معینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهسا مولائیان، چهره پرداز: مهدی معینی، مدیرتولید: رایحه تیموری، تصویر بردار: کیوان شعبانی، صدابردار: امیرحسین کریمی، تدوین: علیرضا مهان، منشی صحنه: روژین تیزهوش، عکاس: کوروش معصومی، دستیار دوم کارگردان: مهدی افشاری، دستیار گریم: مرسده افشار، طاهره ارسیون، دستیار تولید و تدارکات: مجتبی باقری، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: علیرضا صفری دولو.

داستان فیلم کوچه آخری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا