اخبار

معرفی مهمانان ویژه برنامه دورهمی در عید فطر 99 + بیوگرافی و زمان پخش جدید

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

معرفی مهمانان ویژه برنامه دورهمی در عید فطر 99 + بیوگرافی و زمان پخش جدید

شبکه نسیم برای عید فطر 99 ویژه برنامه دورهمی را تدارک دیده است که با حضور جمعی از هنرمندان کشورمان به  صورت روزانه روی آنتن خواهد رفت و علاقه مندان به این برنامه تلویزیونی می توانند به تماشای آن بپردازند.

مهمانان ویژه برنامه دورهمی در عید فطر 99

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت، از شنبه ۳ خرداد ماه تا سه شنبه ۶ خرداد، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بصورت اختصاصی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و در این ویژه برنامه ها، میزبان ژاله صامتی، رضا یزدانی و علی اوجی، علیرضا نیکبخت واحدی، فلورا سام، علی لهراسبی، فریبا نادری و محمدرضا شریفی نیا خواهد بود.

این ویژه برنامه ها در ساعت ۱ بامداد، ۷:۳۰ و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهند شد.

بیوگرافی مهمانان برنامه دورهمی:

ژاله صامتی

ژاله صامتی

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵1، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد. ایرج سنجری همسر ژاله صامتی است و آن‌ها دو فرزند به نام‌های یاس، متولد دهه 70 و نیاز، متولد دهه 80 دارند. ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) است. تحصیلات وی در رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد.

رضا یزدانی

رضا یزدانی

رضا یزدانی متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران، خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه  می‌باشد. او از نوجوانی موسیقی کار می‌کند. او از شاگردان فرشید اعرابی بوده است. تخصّص او در نواختن گیتار به ‌ویژه گیتار الکتریک است. اشعار ترانه‌های انتخابی او بطور عمده درون‌مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک دارند. او فرزند دکتر حسن یزدانی است. رضا یزدانی ازدواج کرده  و یک فرزند دارد.

علی اوجی

علی اوجی

علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ تهران، بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین می باشد. وی در فیلم و سریال هایی همچون پژمان، خوب بد جلف، تعطیلات رویایی و سال های دور از خانه بازی کرده است. علی اوجی با نرگس محمدی ازدواج کرده است.

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت متولد 8 تیر 1359 در مشهد، فوتبالیست می باشد. در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد.  او در دوران کودکی آرزو داشت دکتر شود از دوره نوجوانی ورزش را با والیبال شناخت و از ابتدای جوانی بود که گمشده و آینده اش را در فوتبال حرفه ای پیدا کرد. وی تابحال دوبار ازدواج کرده  و هر دو بار به طلاق کشیده شده است.

فلورا سام

فلورا سام

فلورا سام  متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز، بازیگر و نویسنده تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او همسر مجید اوجی بود. مجید اوجی در سال 98 به علت بیماری درگذشت. فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. شروع فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود.

علی لهراسبی

علی لهراسبی

 علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران، خواننده است. علی لهراسبی نخستین فرزند خانوادهٔ شش‌ نفره‌ است و 3 برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. موسیقی شغل دوم علی لهراسبی است و شغل اصلی اش کار تبلیغات است. علی لهراسبی یکی از مدیران پروژه یک شرکت تبلیغاتی نامدار است.

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری  متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما تلویزیون است. او در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌ است. مسعود رسام در سال 88 به علت بیماری سرطان درگذشت. او برای بار دوم با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است و فرزندی بنام یارا دارد.

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد. همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا