اخبار

ویژه برنامه های شبکه نسیم برای عید سعید فطر 99

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ویژه برنامه های شبکه نسیم برای عید سعید فطر 99

شبکه نسیم همزمان با پایان ماه رمضان و یک ماه عبادت و آغاز ماه شوال و تعطیلات عید سعید فطر، با ویژه برنامه های دورهمی، کودک شو، کتاب باز و ویتامین خ ، میهمان خانه های هم میهنان خواهد بود.

ویژه برنامه های شبکه نسیم برای عید سعید فطر 99

 شبکه نسیم همزمان با پایان ماه رمضان و یکماه عبادت و آغاز ماه شوال و تعطیلات عید سعید فطر، با ویژه برنامه های دورهمی، کودک شو، کتاب باز و ویتامین خ ، میهمان خانه های هم میهنان خواهد بود.

بنابراین گزارش از شنبه ۳ خرداد ماه تا سه شنبه ۶ خرداد، برنامه دورهمی بصورت اختصاصی ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت و در این ویژه برنامه ها، میزبان ژاله صامتی، رضا یزدانی و علی اوجی، علیرضا نیکبخت واحدی، فلورا سام، علی لهراسبی، فریبا نادری و محمدرضا شریفی نیا خواهد بود. این ویژه برنامه ها در ساعت ۱ بامداد، ۷:۳۰ و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهند شد.

برنامه کودک شو با ویژه برنامه ای بزرگ و خانوادگی با حضور آتیلاپسیانی ، کمال کامیابی نیا، علی علیپور،مریم مومن،آزاده زارعی، مرجان گلچین، بهنوش بختیاری، فیروز کریمی، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، خانواده عبدالرضا اکبری، کمند امیر سلیمانی، لاله اسکندری، لیندا کیانی، اشپیتیم آرفی، روزبه حصاری و… میهمان خانه های هموطنان است و سینا سرلک، فرزاد فرخ، فریدون آسرایی و حامد فقیهی برخی آثار خود را در این برنامه اجرا می کنند.

برنامه کتاب باز نیز پس از یک ماه غنی و خلق لحظات جذاب ادبی و هنری با روزه داران، با دو ویژه برنامه با میزبانی از احسان عبدی پور و محمد اصفهانی تا شروع فصل بعدی، پخش خود را به پایان می رساند.

برنامه ویتامین خ نیز با حال و هوای عید از دوشنبه ۵ خرداد از ساعت ۱۹به جدول پخش باز می گردد.

سریال مسافران نیز ساعت ۲۰ و برنامه های خودمونی و خندوانه از چهارشنبه ۷خرداد بر اساس ساعت پخش قبل پخش خواهند شد و جدول پخش شبکه نسیم به حالت قبل خود باز خواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا