بیوگرافی

عطیه معصومی و همسرش | بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر سریال بزنگاه

2.5/5 - (11 امتیاز)

عطیه معصومی و همسرش | بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر سریال بزنگاه

بیوگرافی و عکس های عطیه معصومی و همسرش  به همراه سوابق هنری خانم معصومی بازیگر نقش نسرین طاهریان در سریال بزنگاه را مشاهده می کنید.

بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر سریال بزنگاه

عطیه معصومی متولد سال ۱۳۵۸، بازیگر سینما و تلویزیون است.

شروع فعالیت هنری عطیه معصومی

خانم معصومی در سن کم با بازی در سریال بزنگاه و فیلم سینمای پرنده  کوچک خوشبختی فعالیت بازیگری خود را شروع کرده است.

عطیه معصومی و همسرش

عطیه معصومی و همسرش

عطیه معصومی با جهانگیر طاهری اصل  در شهریور سال ۸۳ ازدواج کرده  که هر دو  هم ناشنوا هستند و با همراهی وی در یکی از مرکز خریدهای تهران فروشگاه لوازم تزئینی و کادویی دارند. حاصل ازدواج  این دو زوج موفق دو فرزند دختر  به نام‌های نیکا (متولد سال ۸۶) و تینا (متولد سال 90) می باشد. خانم معصومی دوست دارد در آینده دخترش بازیگر شود.

خانم معصومی درباره نحوه آشنایی اش با همسر خود بیان کرده:  سال هاست در  مغازه که متعلق به همسرم است کار می‌کنم و از همین طریق با همسرم آشنا شدم، در واقع در تجریش مشتری‌اش بودم.

عطیه معصومی در سریال بزنگاه

عطیه معصومی در سریال بزنگاه

عطیه معصومی در سریال بزنگاه نقش نسرین طاهریان را بازی کرده است و درباره نحوه حضورش در این سریال بیان کرده: دوستم من را به دستیار رضا عطاران معرفی کرد و خود آقای عطاران به مغازه آمد و با هم آشنا شدیم و قرار شد در «بزنگاه» بازی کنم . تجربه بسیار خوبی بود و ایشان بسیار خوش اخلاق بودند.

عطیه معصومی بازیگر

بازی در فیلم پرنده کوچک خوشبختی

زمانی که ۸ سال داشت نقش دختری به نام «ملیحه» را در فیلم سینمایی پرنده کوچک خوشبختی (۱۳۶۷) ایفا کرد. وی در مورد ایفای نقش در این فیلم چنین گفته‌ است: اولین کار حرفه‌ای من با فیلم پرنده کوچک خوشبختی ساخته پوران درخشنده آغاز شد. ایشان برای انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلمشان به مدرسه ما آمدند. باغچه‌بان جایی بود که من و دوستانم با عشق فراوان در آنجا به معنای واقعی زندگی می‌کردیم. مدیر مدرسه طبق نظر خودش پنج نفر از بچه‌ها را به خانم درخشنده معرفی کردند.

خاطره عجیب بعد از بازی در فیلم پرنده کوچک خوشبختی

خاطره‌های عجیب و غریبی از عكس‌العمل مردم بعد از نمایش «پرنده كوچك خوشبختی» دارم. یکبار مسئولین یكی از سینماهای شهرستان از من خواست آن صحنه آخر فیلم كه می‌گویم «مامان» را همزمان از پشت‌پرده بگویم. وقتی آخر فیلم گفتم «مامان!» همه‌چیز به یکباره به هم ریخت. آخر شب به زور از سینما آوردندم خانه. چند روزی قایمم كردند چون من واقعا ترسیده بودم.
یك پسری مدام زنگ می‌زد خانه‌مان و از من خواستگاری می کرد. مامانم حسابی كفری شده بود چون من تنها ۱۱ سالم بود؛ آخر هم یك تابلو فرش ابریشم برایم فرستاد كه هنوز هم یادگاری نگهش داشته‌ام.

بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر

فیلم شناسی عطیه معصومی

  • فیلم سینمایی پرنده کوچک خوشبختی (۱۳۶۷)
  • فیلم سینمایی «شمعی در باد» (۱۳۸۲)
  • مجموعه‌های تلویزیونی «راه شب» (۱۳۸۵)
  • مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» (۱۳۸۷)
  • مجموعه تلویزیونی «بال‌های خیس» (۱۳۹۱)

منابع: ایسنا، ویکی پدیا و سینماپرس

بیوگرافی عطیه معصومی و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا