اخبار

ماجرای فیلم خودکشی خانوادگی در میناب چه بود؟

5/5 - (1 امتیاز)

ماجرای فیلم خودکشی خانوادگی در میناب چه بود؟

پس از چند روز از انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی با این عنوان که «پدری در شهرستان میناب استان بندر عباس به دلیل مشکلات مالی سه فرزند خود را به دار آویخت» مشخص شد که مربوط دانستن این فیلم  خودکشی خانوادگی به ایران شایعه بوده و خلاف واقعیت است.

ماجرای فیلم خودکشی خانوادگی در میناب چه بود؟

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت به نقل از میزان، فیلمی حاوی صحنه‌هایی دلخراش از به دار آویخته شدن دو پسر و یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر و خیلی زود تبدیل به ابزاری شد برای دروغ پراکنی ضد انقلاب و سیاه نمایی آن‌ها از وضعیت کشور. این فیلم در اقدامی هماهنگ به شهرستان میناب در استان هرمزگان ارتباط داده شد، ضد انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سعی کرد که این فیلم را اقدام پدری جا بزند که به دلیل فقر سه فرزند خود را به دار آویخته است.

در همین رابطه روز گذشته رئیس دادگستری استان هرمزگان هم خودکشی جمعی خانوادگی در میناب را تکذیب کرد و گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده وقوع هر نوع خودکشی جمعی و خانوادگی در این شهرستان اساساً تکذیب می‌گردد.

فرماندار شهرستان میناب هم با تکذیب این شایعه گفت: اخیرا فیلمی از خودکشی خانوادگی در فضای مجازی منتشر و اعلام شده که در شهرستان میناب بوده که این خبر تکذیب می‌شود و به هیچ وجه این چنین حادثه‌ای در این شهرستان رخ نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا