اخبار

شبکه آی فیلم چه فیلم هایی را در عید سعید فطر 99 پخش می کند؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

شبکه آی فیلم چه فیلم هایی را در عید سعید فطر 99 پخش می کند؟

شبکه آی‌ فیلم فارسی به مناسبت عید سعید فطر 99 سه فیلم سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه» را به ترتیب در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن خواهد برد.

معرفی فیلم‌های عید فطر شبکه آی فیلم

آی فیلم فارسی به مناسبت عید سعید فطر سه فیلم سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه» را به ترتیب در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن خواهد برد.

تکرار این فیلم ها در ساعت‌های ۷ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

فیلم خجالت نکش

فیلم خجالت نکش

خجالت نکش فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی است.

خجالت نکش داستان زندگی زن و شوهری را با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر روایت می کند که در سن میانسالی و با وجود داشتن عروس، داماد و نوه بچه دار می شوند و این آغاز ماجرایی است که به شکل کمدی در قصه جریان می یابد.

شبنم مقدمی، احمد مهران فر، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، سید علی صالحی، فرانک تمنایی، کاوه آهنگر، سمیرا حسینی، علیرضا رئیسی، بانی پال شومون، میثاق جمشیدی، مهدی میری، مرتضی خان جانی، زهرا کوهساریان، محمد باقر صفا نور، رامین اسکویی، فرهاد ایروانی، سید علی موسوی نژاد بازیگران فیلم خجالت نکش را تشکیل می دهند.

فیلم آینه بغل

فیلم آینه بغل

فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی «منوچهر هادی» ساخته شده است.

در این فیلم خواهیم دید: مرتضی پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران ‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از دو روز مرتضی و نامزدش مهناز برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد…

محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر و نازنین بیاتی در فیلم سینمایی «آینه بغل» هنرنمایی کرده اند.

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1392 ساخته شده است.

فیلم خط ویژه داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری است که به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش های غیرقانونی رو می آورد و….

در این فیلم مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا