اخبار

اسامی مهمانان برنامه کودک شو در عید سعید فطر 99 + عکس

2.5/5 - (8 امتیاز)

اسامی مهمانان برنامه کودک شو در عید سعید فطر 99 + عکس

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر 99  ویژه برنامه کودک شو با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران از شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه به معرفی تمام مهمانان این برنامه با اجرای پژمان بازغی می پردازیم.

اسامی مهمانان برنامه کودک شو در عید سعید فطر 99

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه «کودک شو» با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران از شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ویژه برنامه «کودک شو» با حضور مرجانه گلچین، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، فریدون آسرایی، فرزاد ‌فرخ، عبدالرضا اکبری، پندار اکبری، فیروز کریمی، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، مریم مومن، آزاده زارعی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، سینا‌ سرلک، کمند امیرسلیمانی، روزبه حصاری، لاله اسکندری، لیندا کیانی و اشپیتیم آرفی پخش می‌شود.

«کودک شو» در ماه رمضان هم میزبان خانواده‌ها بود و لحظات خوبی را برای آن‌ها رقم زد.

ویژه برنامه عید فطر «کودک‌شو» از فردا تا سه شنبه در ساعت ۲۳ و با اجرای پژمان بازغی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. این بازیگر خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است. مرجانه گلچین  همسر کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما می باشد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است. بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری  در تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی متولد پانزدهم مرداد ۱۳۳۵،در آسارا، منطقه آسارا در۴۰ کیلومتری کرج در جاده چالوس واقع می باشد. آسرایی دیپلمش را در ایران گرفت و در لشکر ۶۴ ارومیه خدمت کرد و چون زن برادرش فیلیپینی بود به کمک  ایشان در شهر مانیل آن کشور ۸ سال درس خواند که حاصلش مهندسی کشاورزی بود که ۳۳ سال آن را برای فوق لیسانس خواند که منصرف شد و به تهران آمد. وی بعد از تحصیلات مقدماتی، در ژوئیه ۱۹۸۷ به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرد و ۱۴ سال در آنجا زندگی کرد. فریدون آسرایی خارج از کشور دوران نامزدی کوتاهی داشته و چندین بار به گفته خود عاشق شده ولی به ازدواج نرسیده است، او در حال حاضر مجرد می باشد.

پندار اکبری

پندار اکبری

پندار اکبری متولد ۱۴ آذر ۱۳۶۱در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فرزند اول عبدالرضا اکبری یک تدوینگر و بازیگر می باشد و فارغ التحصیل رشته عکاسی و تصویر برداری است. پندار اکبری یک برادر کوچکتر از خودش به نام عرفان دارد. وی در سال 80 بازیگری را در آموزشگاه سپیده آذین زیر نظر پدرش آغاز کرد و با سریال نو عروس وارد دنیای بازیگری گردید. پندار اکبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن در ششم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل به دنیا آمده است، او تک فرزند است و از ۷ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرده و هم‌اکنون ساکن کرج می‌باشد. وی دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده است.

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و پسر جمیله شیخی (بازیگر و هنرپیشه) است. او فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده، و دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو هستند که هر دو بازیگر تئاترند.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران، از بازیگران تئاتر، سینما  و تلویزیون است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.  سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی بعد از هم جدا شده‌اند. اما سیما تیر انداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد . مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد. حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدشان پسری به نام آریانا می باشد.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی متولد ۱۳۵۲ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است. کمند امیرسلیمانی  ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون، متولد دوازدهم بهمن 1366 در تهران می باشد. او در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است. حصاری در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده و در دانشگاه نیز رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است. وی به جز بازیگری در سینما و تلویزیون در زمینه موسیقی نیز فعالیت هایی دارد و به تازگی نیز آهنگی منتشر کرده است. روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

لاله اسکندری

لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه می باشد. او دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام، سیامک اسکندری (عکاس) دارد. خانم اسکندری همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است. لاله اسکندری در سال 1386  در یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز با همسرش ساسان فیروزی آشنا شده و بعد از مدتی با هم ازدواج کردند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان ، و دارای یک خواهر و ۴ برادر می باشد. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده ‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد. لیندا کیانی تاکنون ازدواج نکرده است.

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی می باشد. سبک خاص او طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد، که در دهه شصت در شیراز بدنیا آمد؛ پدرش اهل شیراز و مادرش آبادانی می باشد و خودش در حال حاضر ساکن تهران می باشد و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است. فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا