فرهنگ و هنر

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره + زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره + زمان پخش

سریال با من خوش میگذره به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم، با حضور بازیگران و خوانندگان مطرح تولید شده و قرار است در فیلیمو و نماوا عرضه شود.

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره

مجموعه «با من خوش میگذره» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم، آخر هفته جاری طی سه روز متوالی از طریق فیلیمو و نماوا عرضه می‌شوند.

به گزارش پیک نت به نقل از روابط عمومی مجموعه، مهران غفوریان، امیرحسین صدیق و خواننده پاپ حسام لرنژاد در مجموعه «با من خوش میگذره!»  در بیروت عروس خاورمیانه و دو شهر بعلبک و جونیه میزبان یکدیگر خواهند بود. این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی در کشور لبنان هر کدام با هزینه ای مشخص (۴۰۰ دلار) رقابت کرده اند. بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته اند.

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره + زمان پخش

در جریان این سفر، در هر قسمت بینندگان هم از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند. ضمن اینکه طی این سفر تلاش شده گوشه ای از فرهنگ و هنر مردم لبنان نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی، دوستی و … به تصویر کشیده شود. قسمت اول این مجموعه اواسط سال ۹۵ در شبکه ویدئویی توزیع شد، ولی به دلایلی ادامه توزیع آن ممکن نشد تا این هفته به طور کامل از طریق فیلیمو و نماوا در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

این مجموعه با حمایت بانک شهر ساخته شده و ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره + زمان پخش

عوامل سریال با من خوش میگذره

عوامل مجموعه «با من خوش میگذره» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم،مشاور پروژه:رضا شاکری، نویسنده و برنامه ریز:رضا بهنام راد، مدیر تصویربرداری: مرتضی خانمحمد، تصویربردار هوایی:مصطفی علیپور حقیقی، صدابردار:حسین قورچیان، تدوین:کاووس آقایی، تصحیح رنگ: روزبه شعرای نجاتی، جلوهای ویژه رایانه ای: امیر حسین مدرس، مدیر تولید لبنان: هماهنگی تولید لبنان:کاظم عزیزی، دستیار تهیه کننده:ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست: مریم امینی، مهدی وجدانی، عکاس:محمد حسین  وجدانی.

داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره + زمان پخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا