بیوگرافی

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

1/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت
بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت که این اولین سریالی است که مریم مومن در آن ایفای نقش داشته است. او برادری به نام امیررضا مومن داشته  که در سن 17 سالگی فوت شده است.[/box]

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت که این اولین سریالی است که مریم مومن در آن ایفای نقش داشته است. او برادری به نام امیررضا مومن داشته  که در سن 17 سالگی فوت شده است.

مریم مومن متولد سال 1377 در مشکین شهر استان اردبیل ، و در حال تحصیل در رشته بازیگری می باشد و در عرصه تئاتر نیز فعالیت هایی داشته است.

از این بازیگر اطلاعات زیادی وجود ندارد چون این اولین بار است که تصویر او پخش می شود و مریم مومن تا قبل از این در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشت.

امسال سالی بود که چهره‌های زیادی به دنیای تصویر معرفی شدند. ابتدا ریحانه پارسا در سریال پدر درخشید. سپس سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان مورد توجه قرار گرفتند و اکنون مریم مومن در کانون توجه قرار گرفته است.

او یکی از بازیگرانی است که در اولین قسمت پخش سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود که بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت.

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سریال درباره مریم مومن گفته است :

 معرفی چهره ای جدید در سریال بانوی عمارت خانم مریم مومن از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ، این اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود ، در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امید وارم همانطور که خانم گلشیفته فراهانی با فیلم اشک سرما و خانم نرگس محمدی با فیلم آناهیتا و…. در عرصه بازیگری مطرح شدند خانم مریم مومن نیز با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد.

مریم مومن بازیگر نقش فخری در سریال بانوی عمارت

مریم مومن از نحوه انتخاب شدنش برای بازی در نقش فخری در سریال بانوی عمارت می گوید:

 مریم مومن : من واقعا نمی‌دانم چگونه برای این نقش انتخاب شدم، اما بیش از هر چیزی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم که در آن مطرح شده بود به یک بازیگر خانم با این رده سنی نیاز داریم. با توجه به اینکه من تست‌های دیگری را هم رفته بودم و آنها را تجربه کرده بودم احساس می‌کردم این تست نیز سرکاری است و قرار است سوء استفاده مالی شود. از طرفی من به این اعتقاد نداشتم این که می‌گویند، برای اینکه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید.

برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند، صبح آن روز قرار بود برای جواب به دفتر این مجموعه بروم اما این کار را نکردم، عصر همان روز با من تماس گرفتند که چرا برای جواب‌دهی به دفترشان نرفتم. آنجا بود که احساس بدی نداشتم و حتی به این هم فکر کردم که اگر دوره بازیگری و کلاس هم گذاشته شود آن را می پذیرم، در واقع با چشمان بسته این کار را پذیرفتم.

قرار ملاقات گذاشته شد و من به دفتر آقای حمید نژاد آمدم، سپس تست های مختلفی برای بازیگری از من گرفته شد و بیرون آمدم. دوباره  این حس را داشتم که این هم مثل تست‌های قبلی خروجی نخواهد داشت در مترو بودم که با من تماس گرفته شد که برای قرارداد به دفترشان بروم، حتی نمی‌دانستم قرار است چه نقشی را ایفا کنم. پس از آن بود که با خوشحالی و حتی گریه به خانه رفتم، مادرم نگران بود که چه اتفاقی برایم افتاده است و من گفتم باورم نمی‌شود که پس از این همه تلاش قرار است به آرزویم برسم. سپس به صحبت‌های اولیه، تمرین به این نقطه رسیدیم که برای نقش فخرالزمان انتخاب شدم. از همان ابتدا دیالوگ‌های مربوط به تست شخصیت فخرالزمان را از من تست گرفتند.

مریم مومن در سریال بانوی عمارت

مریم مومن در سریال بانوی عمارت

مریم مومن در سریال بانوی عمارت نقش فخرالزمان را بازی می کند که دختری شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار او می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.از طرفی برادر وی میرزا اسد که نقش آن را رامتین خداپناهی بازی می کند اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست. باید دید در قسمت های بعدی چه اتفاقاتی برای فخرالزمان خواهد افتاد.

با پخش هر قسمت از سریال بانوی عمارت نقش فخرالزمان در این سریال پر رنگ تر میشود.

او در این سریال در کنار بازیگرانی مثل پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند و غزل شاکری به ایفای نقش پرداخته است.

سریال بانوی عمارت که ملودرامی عاشقانه دارد به قلم احسان جوانمرد نگارش شده و کارگردانی سریال را نیز عزیز الله حمید نژاد بر عهده داشته است .این سریال هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود  و تکرار آن یک بامداد ، 9 و 30 دقیقه  صبح و 14 بعد از ظهر روز بعد است .

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت

مریم مومن

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نیکی نصیریان بازیگر نقش آهو در سریال بانوی عمارت

[irp posts=”1577″ name=”بازیگران سریال بانوی عمارت ، خلاصه داستان ، زمان پخش سریال بانوی عمارت”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا