اخبار

مهمان امشب دورهمی سه شنبه 6 خرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی سه شنبه 6 خرداد 99 کیست؟

مهمان امشب برنامه دورهمی سه شنبه 6 خرداد 99 یکی از نویسندگان خوب فیلم و سریال کشورمان می باشد که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شود که در ادامه، عکس و بیوگرافی اش را مشاهده می کنید.

مهمان امشب دورهمی سه شنبه 6 خرداد 99 کیست؟

ویژه ‌برنامه‌های تلویزیونی «دورهمی» که از چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت آغاز شده است امشب، سه شنبه (6 خرداد 99) با گفتگوی مهران مدیری با فلورا سام و دكتركتايون نجفى زاده ( فوق تخصص ريه و مديرعامل انجمن اهداى عضو ايرانيان ) ادامه می‌یابد.

این برنامه که پیش از این ساعت ۲۳ در روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، در شب‌های عید فطر قرار است ساعت ۲۱ در کنداکتور سیما جای گیرد. همچنین با یک جابجایی در جدول پخش شبکه نسیم ساعات تکرار «دورهمی» نیز طی یک بامداد ، ۷:۳۰ صبح و نیز ساعت ۱۴ روز بعد خواهد بود.

در روزهای آتی  على لهراسبی، فريبا نادرى، مهدی یغمایی، محمدرضا شريفى نيا و محمد زارع مهمان «دورهمی» خواهند بود.

فلورا سام

فلورا سام

فلورا سام  متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز، بازیگر و نویسنده تلویزیون و تئاتر است. او همسر مجید اوجی بود. مجید اوجی در سال 98 به علت بیماری درگذشت. فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. شروع فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا