اخبار

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 7 خرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 7 خرداد 99 کیست؟

در این بخش، قصد داریم  به معرفی مهمان امشب برنامه دورهمی ،که قرار است روز چهارشنبه 7 خرداد 99 با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش شود،  بپردازیم. پس در ادامه با ما باشید…

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 7 خرداد 99 کیست؟

ویژه ‌برنامه‌های تلویزیونی «دورهمی» که از چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت آغاز شده است امشب، چهارشنبه (7 خرداد 99) با گفتگوی مهران مدیری با علی لهراسبی ادامه می‌یابد.

این برنامه که شنبه تا سه شنبه (۳ تا ۶ خرداد) ساعت ۲۱ پخش می شد، حالا به روال قبل برگشته است و ساعت 23  از شبکه نسیم پخش می شود.

تکرار برنامه نیز در ساعات ۶ و۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر می باشد.

گفتنی است، در روزهای آتی  فريبا نادرى، مهدی یغمایی، محمدرضا شريفى نيا و محمد زارع مهمان «دورهمی» خواهند بود.

علی لهراسبی

علی لهراسبی

 علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران، خواننده است. علی لهراسبی نخستین فرزند خانوادهٔ شش‌ نفره‌ است و 3 برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. موسیقی شغل دوم علی لهراسبی است و شغل اصلی اش کار تبلیغات است. علی لهراسبی یکی از مدیران پروژه یک شرکت تبلیغاتی نامدار است.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://piknet.ir/16597/biography-of-ali-lohrasbi/” icon=”” target=”false”]بیوگرافی کامل علی لهراسبی[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا