بیوگرافی

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت شبکه 3

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت شبکه 3
مینا وحید 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت متولد  ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مینا وحید فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، وی علاوه بر بازیگری، دستی هم بر قلم دارد و فیلمنامه نیز می‌نویسد و نویسندگی را نیز همچون بازیگری دوست دارد و یک خواهر و یک برادر به نام میلاد دارد.[/box]

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت متولد  ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مینا وحید فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، وی علاوه بر بازیگری، دستی هم بر قلم دارد و فیلمنامه نیز می‌نویسد و نویسندگی را نیز همچون بازیگری دوست دارد و یک خواهر و یک برادر به نام میلاد دارد. و پدرش  نیز سه سال پیش فوت کرده است . مینا وحید اوقات فراغتش نیز فیلم می بیند، کلاس بدن و بیان می رود و ورزش می کند تا روی فرم باقی بماند و حواسش هم به رژیم غذایی اش است، مینا وحید بسکتبال را بصورت حرفه ای دنبال میکند و مدتی نیز اسکواش بازی می کرده است.

مینا وحید از سال ۱۳۹۱ به صورت حرفه‌ای با فیلم «ساعت به‌ وقت صفر» وارد دنیای بازیگری شد و با فیلم «دوران عاشقی» در ۱۳۹۳ ساخته علیرضا رییسیان،کنار بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، لیلا حاتمی و فرهاد اصلانی حضوری قابل‌قبول داشت و بعد از این فیلم نیز به شهرت رسید.

مینا وحید با کارگردان‌های بنامی هم چون کیومرث پور‌احمد، سال ۹۴ در فیلم «کفشهایم کو؟» و با حسن فتحی در سریال پرمخاطب «شهرزاد» نیز کار کرده است نقش مینا وحید در شهرزاد  ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی بود و اکنون چهره شناخته‌شده‌ای بین سینما دوستان است. او در جدیدترین کارش که اولین بازی او در سریال تلویزیونی می باشد در سریال بانوی عمارت در نقش جواهر ایفای نقش داشته است.

ازدواج و همسر مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

او در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده گفته است:

مینا وحید وجود همسر برای هر بازیگر را عاملی محکم در موفقیت بازیگر دانست و افزود: وجود همسری آرام و صبور و همچنین همراه، در کنار یک بازیگر تاثیرات بسیار بزرگی را به همراه خواهد داشت. بازیگرانی که در کنار خودشان همسرانی خوب دارند به شدت در عرصه بازیگری پیشرفت می‌کنند، زیرا در زندگی شخصی خود همواره با اطمینان و آرامش قدم بر می‌دارند.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

مینا وحید در سریال پرمخاطب بانوی عمارت که در نقش جواهر  بازی میکند که نقش او در  این سریال یک نقش منفی می باشد که با پخش سه قسمت از این سریال طرفداران زیادی پیدا کرده است. مینا وحید در این سریال در کنار بازیگرانی مثل پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند و غزل شاکری به ایفای نقش پرداخته است.

سریال بانوی عمارت که ملودرامی عاشقانه دارد به قلم احسان جوانمرد نگارش شده و کارگردانی سریال را نیز عزیز الله حمید نژاد بر عهده داشته است .این سریال هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود  و تکرار آن یک بامداد ، 9 و 30 دقیقه  صبح و 14 بعد از ظهر روز بعد است .

نظر مینا وحید درباره نقش هایش

نظر مینا وحید در مورد تفاوت شخصیتها،بازی در نقش های میترا در فیلم «دوران عاشقی، بیتا در فیلم «کفشهایم کو؟» و مریم در سریال «شهرزاد»

مینا وحید : هرکدام از این شخصیت‌ها کاملا با دیگری متفاوت است. در فیلم «کفشهایم کو؟» از نظر چهره کاملا خود خودم هستم به این معنی که گویی صورتم را شسته‌ام و جلوی دوربین حاضر شدم بدون کوچکترین آرایش یا گریمی، این نظر کارگردان و حتی خود من بود تا به کاراکتر بیتا نزدیک‌تر شوم. مثل توافقی که با حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» بر سر ایفای نقش مریم داشتم که باید این کاراکتر کمی لوس باشد و مریم را این‌گونه دیده بودیم و با میترا و بیتا بسیار متفاوت بود.

اما برخی از مخاطبان من را برای بازی در نقش مریم بسیار اذیت کردند و در دنیای مجازی مرا آزار دادند تا جایی که من مدتی صفحه اینستاگرام خودم را بستم. علتش هم این بود که مردم به‌ خصوص خانم‌ها معترض بودند که چرا این نقش منفی را بازی کرده‌ای و در سریال، بابک را به راحتی ترک کردی!! برای خیانتی که در داستان مریم به بابک می‌کند ناسزاهای بسیار رکیک به من گفتند و هنوز متعجبم که چرا مردم تفاوت قائل نمی‌شوند بین نقش و خود بازیگر! حالا آموختم که نه از کف‌ زدن‌ها خوشحال شوم و نه از انتقادهای تند و زننده ناراحت.

میترای «دوران عاشقی» معصوم‌تر از مریم بود و به‌ دنبال عشق بود و همه تلاشش برای اثبات عشقش بود؛ شخصیت میترا بسیار آرام و متین بود ولی خود من شلوغ و پر شروشور هستم و یک‌ ماه با میترا زندگی کردم و تمرین کردم تا بتوانم میترا را با تمام وجود درک کنم.

مینا وحید اینستاگرام

دور بودن از حاشیه ها

مینا وحید : با این‌ که خیلی تلاش کردم و خیلی هم سخت است هر چقدر هم که بخواهم این اتفاق نیفتد باز جایی چیزهایی درباره خودم می‌شنوم که باعث آزردگی خاطر و تاسف است و خود اهالی سینما هستند که این شایعات را درست می‌کنند، مردم که از خلوت ما خبر ندارند و ما را نمی‌شناسند. شاید مردم هنر‌پیشه‌ها را بشناسند ولی کارگردان‌ها، دستیاران، تهیه‌کنندگان و فیلمبرداران را معمولا نمی‌شناسند. هر کاری در سینما انجام دهی بالاخره یک شایعه‌ای از آن درست می‌کنند، چون دوست دارند که حرف در بیاورند.

اینستاگرام مینا وحید

پیج اینستاگرام مینا وحید به آدرس زیر می باشد:

https://www.instagram.com/minavahid_official/

فیلم های مینا وحید

سینما

  • هایلایت (اصغر نعیمی 1396)
  • کفشهایم کو؟(کیومرث پوراحمد 1394)
  • دوران عاشقی (علیرضا رئیسیان 1393)
  • گیرنده (مهرداد غفارزاده 1390)
  • ساعت به وقت صفر (احمد معظمی 1390)

سریال تلویزیونی

  • بانوی عمارت (عزیزالله حمیدنژاد 1397)
  • دختران حوا (حسین سهیلی زاده 1391)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد( 1390)

نمایش خانگی

  • شهرزاد (حسن فتحی 1393)

بیوگرافی مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون

همسر مینا وحید

مینا وحید

بیشتر بخوانید : نیکی نصیریان بازیگر نقش آهو در بانوی عمارت ، مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت

برگرفته از : فردا نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا