اخبار

زمان پخش برنامه دوربرگردون با اجرای عبدالله روا + معرفی مهمان برنامه

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش برنامه دوربرگردون با اجرای عبدالله روا + معرفی مهمان برنامه

در این بخش قصد داریم به زمان پخش برنامه دوربرگردون با اجرای عبدالله روا و به همراه معرفی مهمان برنامه بپردازیم. «دوربرگردون» با نگاهی طنز به مقوله رانندگی و فرهنگ ترافیک از هشتم خردادماه، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه سه پخش می‌شود.

زمان پخش برنامه دوربرگردون با اجرای عبدالله روا + معرفی مهمان برنامه

 به گزارش پیک نت، برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» میزبان چهره‌های سینما و تلویزیون، ورزشکاران و شخصیت‌های مرتبط با رانندگی و فرهنگ ترافیک خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» اصلاح نقاط حادثه‌خیز کشور است. در کمپین «دوربرگردون» با مشارکت مخاطبان پیچ‌ها و تقاطع‌های پرتصادف اقصی نقاط کشور شناسایی شده و با همراهی و کمک مردم، مسئولان و خیرین نسبت به اصلاح این نقاط اقدام خواهد شد.

عبدالله روا و سلیم ثنائی تهیه‌کنندگان، سیدحسین هادیان‌فر مجری طرح، احسان حسینی کارگردان، امیرحسین قیاسی سرپرست نویسندگان و مهدی صالح‌پور مدیر محتوای این برنامه هستند.

معرفی مهمان برنامه دوربرگردون و زمان پخش:

افتتاحیه این برنامه پنجشنبه ۸ خرداد ساعت ۱۹:۲۵ با حضور علی مشهدی، نویسنده و کمدین روی آنتن می‌رود و دومین قسمت «دوربرگردن» روز جمعه ۹ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ با حضور علی علیپور مهاجم مطرح تیم پرسپولیس پخش خواهد شد.

مهمان قسمت سوم و چهارم:

چهارمین قسمت این برنامه پنجشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۹:۲۵ با حضور حسین اخوان شریف راننده تاکسی و پنجمین قسمت روز جمعه ۲۳ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ با حضور امین ذبیحی پیک موتوری پخش خواهد شد.

برنامه دوربرگردون چند قسمت است؟

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» در ۵۲ قسمت با اجرای عبدالله روا به عنوان یکی از ‌برنامه‌های تابستانه شبکه سه سیما در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا