اخبار

قسمت آخر سریال بچه مهندس 3 کی پخش می شود؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

قسمت آخر سریال بچه مهندس 3 کی پخش می شود؟

سریال بچه مهندس 3 به قسمت های پایانی رسیده است و بینندگان این سریال دوست دارند بدانند که قسمت آخر سریال کی پخش می شود؟ ما در این بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد، پس با ما همراه باشید…

قسمت آخر سریال بچه مهندس 3 کی پخش می شود؟

سریال بچه مهندس که به کارگردانی علی غفاری ساخته شد است، توانسته بینندگان زیادی را با سریال همراه کند. دلیل آن هم می تواند قصه خوب سریال و بازی بسیار عالی بازیگران آن باشد و دیگری نیز بازی گرفتن کارگردان آن از بازیگران سریال  باشد.

در این  سریال فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور و  سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری ‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی به ایفای نقش پرداختند.

در این سریال شخصیت جواد جوادی اصلی‌ترین شخصیت این سریال است و از کودکی تا جوانی وی به تصویر کشیده می‌شود. او در یک پرورشگاه بزرگ می‌شود و در نهایت و در فصل سه نخبه دانشجو می‌شود.

 قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از  ششم اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دوم سیما رفت، فردا شب (سه شنبه 13 خرداد) پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا