اخبار

الهام حمیدی مادر شد + بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

الهام حمیدی مادر شد + بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر مادر شدنش را به طور رسمی اعلام کرد و در این باره نوشت: لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید…

الهام حمیدی مادر شد + بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر

به گزارش پیک نت، الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، خبر مادر شدنش را به مخاطبان و هوادارانش اعلام کرد.

او عکسی از دست مشت شده نوزادش را منتشر کرده و در توضیحات آن نوشت:

«لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک. ۱۳۹۹/۳/۱۲»

فرزند الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی:

الهام حمیدی متولد 8/9/56 در شهر تهران است. پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.

از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته ‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته ‌است و همان کلاسها باعث شد که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شود.

او اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی و همسرش

الهام حمیدی برای بار دوم در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا