بیوگرافی

زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار + اینستاگرام

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار + اینستاگرام

زهره نعیمی بازیگر تئاتر و تلویزیون است که با سریال چرخ و فلک کار خودش را در تلویزیون آغاز کرد و این شبها هم شاهد هنرنمایی اش در سریال پرگار هستیم  که ایفاگر نقش زهره می باشد به همین بهانه بیوگرافی این بازیگر را مرور می کنیم.

زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار

زهره نعیمی متولد یکم خرداد ماه سال 1375  در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد.  وی دانشجوی رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره است. او یک برادر کوچکتر از خود دارد و به همراه پدر و مادرش یک خانواده چهار نفره ی گرم و صمیمی را تشکیل می دهند. نام مادرش زهرا شکوری متولد 55 است و  او هم مانند دخترش ورزشکار می باشد.

شروع فعالیت هنری زهره نعیمی بازیگر سریال پرگار

زهره نعیمی از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه مند بوده است و کارش را با تئاتر شروع کرده و بعدها هم یک دوره آموزش بازیگری را زیر نظر محمد امین اصلانی گذرانده است.

اولین تجربه ی بازیگری خود را با بازی در سریال چرخ و فلک  در کنار هنرمندانی چون حمید رضا آذرنگ، زهره نعیمی، مجید نوروزی، فرانک تمنایی، آشا محرابی، بهناز بستان دوست، میر منصور کاظمی، روح ا… کمانی، فاطمه شکری، کاوه آشنا، نیلوفر کوخانی و…به دست آورده است.  با تجربیاتی که در این سالها کسب کرده، برای بازی در سریال پرگار  انتخاب شده و در این سریال نیز بازی قابل قبولی ارائه داده است.

زهره نعیمی بازیگر سریال پرگار

زهره نعیمی و پدرش
زهره نعیمی و پدرش
مادر زهره نعیمی
مادر زهره نعیمی

دیگر فعالیت های زهره نعیمی 

زهره نعیمی در مصاحبه ای گفته است که مرتبط با رشته ی تحصیلی اش که ادبیات دراماتیک است متن می نویسد و برای این کار راه زیادی در پیش دارد ولی هدف اصلی اش بازیگری است. رشته ی ورزشی مورد علاقه اش تیر اندازی است و از جنب و جوش و اکتیو بودن خوشش می آید.

به شدت به فیلم دیدن علاقمند است، هر نوع فیلمی که باشد فقط یک اتاق و یک مانیتور و فیلم باشد، عاشق هیجان و شهربازی هم می باشد.

ازدواج زهره نعیمی بازیگر 

زهره نعیمی بازیگر سریال پرگار تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام زهره نعیمی بازیگر سریال پرگار

اینستاگرام زهره نعیمی بازیگر سریال پرگار

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/zohrenaeimi/” icon=”” target=”true”]آدرس پیج اینستاگرام زهره نعیمی[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا