فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال رهایی + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال رهایی

4/5 - (2 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال رهایی + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال رهایی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال رهایی را مرور می کنیم. سریال رهایی به کارگردانی  مسعود تکاور ساخته شده است و جایگزین سریال بچه مهندس در شبکه دو سیما می شود. تهیه کنندگی این سریال را  محمدرضا شفیعی انجام داده و نگارش آن نیز بر عهده علی طالب آبادی بوده است.

این سریال با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می پردازد. در رهایی می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود…

رهایی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر  در سال 1393 تولید و پخش شده است.

اسامی بازیگران سریال رهایی

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال رهایی عبارتند از:

  • دانیال حکیمی
  • شاهد احمدلو
  • امیرحسین مدرس
  • حسین سلیمانی
  • رضا توکلی
  • رامتین خداپناهی
  • حمیدرضا هدایتی
  • الهام جعفرنژاد
  • سوگل طهماسبی
  • آزاده مهدی زاده
  • نازنین پیرکاری
  • سید مصطفی قدیری
  • محمد همایون پور
  • دایانا حکیمی
  • پوریا محمدی
  • هانی صالحی
  • بهزاد جعفری
  • مجتبی طهمورث
  • فرج اله گل سفیدی
  • سعید علیجانی
  • دانا حکیمی
  • مهدی کریمیان
  • میترا حجار
  • سام قریبیان

مهدی مستبصری، پدرام شکوری، رحمان محمدی، سهیل اردستانی، رامین شیروانی، بهروز پیروزیان، محسن امینی، شبنم دانایی، مهدی موسی خانی، رضا هاشمی نیا، علیرضا قیداری، مینا زرنانی، الهام اصغری، الناز آذر پندار، اکبر میرهن، شهرام رسولی، داینا حکیمی، علی مهرافزا، نرگس عابدی، سحر طهماسبی، عرفان کاظمی، وحید الهویی، پویا شریفی راد، آرزو منظوری، امیر توکلیان پور، فائقه عسگری، منیژه احمدی، ساناز حسن پناه، غزل غلامی، جواد نیکویی، نیلوفر دوستی، مهدی جودکی، جواد استاجی، سامان نادری، مهدی محمدی، زیبا بنماران، مهدی کرمیان، رضا تفکری، امیر حمزه، کاظم نجارزاده، حسن صمدی، سمیرا مسعودی، حمیدرضا ساسانی، فیروز حیدرزاده، امیر مسعود صفری، بردیا خسروی، هما نظام آبادی، آتنا قریشی، فرشید فدائی، احسان لشکری، بهنام غلامی، پیمان رنجور، امیرحسین شمالی، شهاب گلنام، امیر فرزان و پریسا سیلانی دیگر بازیگران سریال رهایی هستند.

اسامی بازیگران سریال رهایی

سریال رهایی چند قسمت است؟

سریال رهایی در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده است.

زمان پخش سریال

سریال «رهایی»  از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. تکرار این سریال ساعت 9، 16:30 ،00:30 بامداد خواهد بود.

 بازیگران سریال رهایی

عوامل سریال

برخی عوامل سریال رهایی عبارتند از: مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، جانشین تولید: سید رسول حاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های بصری: سیدحسن ایزدی، عنوان بندی: رضا شهبازی و محمد جواد محمدی، عکاس: محمد حسن سعادت هندی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، دستیار تیه کننده: سعید پروینی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، آهنگساز: بهنود یخچالی، تدوین صدا و تصویر: مهدی جودی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، نویسنده: مهدی طاهرپور، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: مسعود تکاور.

بیوگرافی بازیگران سریال رهایی

بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی رهایی را مرور می کنیم.

دانیال حکیمی بازیگر سریال رهایی

دانیال حکیمی بازیگر سریال رهایی

دانیال حکیمی در سال 1342 در میغان شاهرود متولد شد. او دارای دیپلم اقتصاد است و دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال 1363 می باشد.

او در سال 1363 در دوره های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می شد شرکت نمود و در همان سال ها نمایش هایی را هم به روی صحنه برد. بازی در سینما را با فیلم مخترع 2111 شروع کرد و در تلویزیون نیز سال 1366 با سریال مرغ حق آغاز کرد.

همسرش زیبا هاشم زاده است و دو فرزند به نام های دانا و دایانا دارد.

شاهد احمدلو

شاهد احمدلو

شاهد احمدلو، متولد 1353 در تهران، بازیگر، کارگردان، منشی صحنه و مدیر جلوه های ویژه، است. پدر وی محمدولی احمدلو، بازیگر سینما و مدیر تولید است. وی دانشجوی رشته نقاشی در دانشگاه هنر بود که به خاطر حضور پدرش در سینما، برای اولین بار در فیلم سرب – 1367 ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و این اولین تجربهٔ او در عرصه سینما بود. پس از آن، او در سه فیلم از آثار کیمیایی نقش آفرینی کرد و بازیگری را به صورت حرفه ای ادامه داد.

شاهد احمدلو ازدواج کرده است.

امیرحسین مدرس بازیگر سریال رهایی

امیرحسین مدرس بازیگر سریال رهایی

امیرحسین مدرس مجری، بازیگر و خواننده ایرانی متولد شهریور ماه سال 1349 در تهران می باشد. وی  دارای‌ لیسانس‌ زبان‌ و ادبیات‌ فارسی‌ است.  فعالیت خود را از سال 1365 در صدا و سیما آغاز نمود و به فعالیت های هنری مختلف پرداخت اما بیشتر همگی او را به عنوان مجری می شناسند.

امیرحسین مدرس یک ازدواج ناموفق داشته است که از همسر سابقش (نازنین اسکندری) طلاق گرفته  است. وی برای بار دوم  با بهار بهاردوست ازدواج کرده است.

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی در سن ۱۳ سالگی، با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد.حسین سلیمانی علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد.

حسین سلیمانی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

رضا توکلی

رضا توکلی

رضا توکلی متولد ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در مشهد، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون  است.

وی در سال ۱۳۷۷ سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکهٔ اول سیما پخش شد. فیلم کوتاه ۱۶ م.م روز مریم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از ساخته‌های وی می‌باشد.

رضا توکلی سالها پیش ازدواج کرده است.

رامتین خداپناهی بازیگر سریال رهایی

رامتین خداپناهی بازیگر سریال رهایی

رامتین خداپناهی در سال ۱۳۵۰ در خانواده ای اهل هنر در شهر گرگان به دنیا آمد. لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک است.

کار هنری خودش را بازی در تله تئاتر کشتی نوح شروع کرد . در سال ۱۳۷۹ در سریال مریم مقدس حضور داشت و همین سال با فیلم صبحانه برای دو نفر اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

رامتین خداپناهی سالها پیش مرضیه طهماسبی ازدواج کرد اما این رابطه در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد، این بازیگر دوباره ازدواج کرده که ثمره آن یک دختر  به نام بهار که متولد 91 می باشد.

حمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی بازیگر ایرانی و گزارشگر و مستندساز و بازیگر نمایش های رادیویی در یکی از محلات قدیم تهران به نام عین الدوله به دنیا آمده و در زمینه بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد. بازیگری را از بازی در نمایش های مذهبی اعلا رحیمی شروع کرده است.

حمیدرضا هدایتی  ازدواج کرده و دارای دو دختر می باشد که نام یکی از دخترانش مریم است.

الهام جعفرنژاد بازیگر سریال رهایی

الهام جعفرنژاد بازیگر سریال رهایی

الهام جعفر نژاد متولد 9 خرداد دهه 50 در تهران بازیگر و دوبلور است. تک فرزند خانواده بعد از دبستان همراه با خانواده خود چند سالی به کشور فرانسه مهاجرت کرد و در آنجا در کالج خصوصی “سنت لویی_سنت بورونو مشغول به تحصیل شد، اواسط تحصیل مجدداً به ایران بازگشت و بخاطر علاقه اش به بازیگری پس از گذراندن دوره عالی بازیگری در مدرسه بازیگری “نقش” زیر نظر اساتید بزرگ و هنرمندان نامی ایران کار حرفه ای خود را از سال 1373 در حین تحصیل با تئاترهای دانشجویی شروع کرد.

الهام جعفرنژاد تاکنون ازدواج نکرده است.

سوگل طهماسبی بازیگر سریال رهایی

سوگل طهماسبی بازیگر سریال رهایی

سوگل طهماسبی  بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است و دارای اصالتی بختیاری می باشد. تحصیلات طهماسبی فوق دیپلم گرافیک است. او سه تا خواهر و برادر دارد به نام های سحر، ساغر، سینا.

سوگل طهماسبی بازیگر سریال روزگار در سال 1398 ازدواج کرده است.

آزاده مهدی زاده بازیگر سریال رهایی

آزاده مهدی زاده بازیگر سریال رهایی

آزاده مهدی زاده متولد هشتم آذر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی دو برادر و یک خواهر بزرگتر دارد و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی گرافیک به پایان رسانده است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال فقط به خاطر تو به کارگردانی اکبر منصور فلاح آغاز کرد.

آزاده مهدی زاده با سهراب ولدبیگی (عکاس هنری) ازدواج کرده است.

نازنین پیرکاری بازیگر سریال رهایی

نازنین پیرکاری بازیگر سریال رهایی

نازنین پیرکاری مجری و بازیگر است او متولد سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد. او مجری برنامه دیده شو در شبکه دو و همچنین بازیگر فیلم هایی مانند امارت فرنگی، بیست، سینمایی کاروان و … بوده است.

نازنین پیرکاری ازدواج کرده است.

سید مصطفی قدیری

سید مصطفی قدیری

مصطفی قدیری متولد 19 دی 1362 در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

یک دوره کلاس بازیگری را زیر نظر مرحوم امیر بدرطالعی در رشت گذرانده و اولین بار در سال 1381 وقتی 19 ساله بوده در سریال جستجو جلوی دوربین رفته است.

مصطفی قدیری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

دایانا حکیمی بازیگر سریال رهایی

دایانا حکیمی بازیگر سریال رهایی

دایانا حکیمی متولد  ۷ اسفند ماه ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. او دختر  دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و یک برادر بنام دانا دارد.

دایانا حکیمی تاکنون ازدواج نکرده است.

هانی صالحی

هانی صالحی

هانی صالحی متولد 12 بهمن 1359 در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد. فرزند دوم خانواده می باشد و دو خواهر دارد؛ همه فرزندان گرایش به فعالیت های هنری دارند، خواهر کوچکترش در زمینه نقاشی و طراحی بسیار موفق است و در کشور کانادا تحصیل می کند.

هانی صالحی سالهاست با همسرش یلدا ازدواج کرده و متاهل است.

فرج الله گل سفیدی

فرج الله گل سفیدی

فرج الله گل سفیدی متولد سال  ۱۳۳۷ در لنگرود، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او اصالت گیلانی دارد اما بزرگ شده تهران است، وی در طول سالهای فعالیتش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله در حاشیه، تاوان و دنیا بازی کرده ‌است.

او ازدواج کرده و سه پسر به نام‌های فرزام، فرشاد، مجید و یک دختر دارد.

دانا حکیمی بازیگر سریال رهایی

دانا حکیمی بازیگر سریال رهایی

دانا حکیمی پسر دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی متولد سال 1378 است.  او در سریال دوردست ها هم بازی کرده است.

میترا حجار بازیگر سریال رهایی

میترا حجار بازیگر سریال رهایی

میترا حجار در 15 بهمن 1355 در مشهد متولد شد. مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می باشد.

حجار در سال 84 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود، او پس از حضور 3 ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام اسمیت بازی کند. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

میترا حجار تاکنون ازدواج نکرده است.

سام قریبیان بازیگر سریال رهایی

سام قریبیان بازیگر سریال رهایی

محمد سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در سال 1358 متولد شد. او فرزند فرامرز قریبیان و مینا خیامی است. پدرش فرامرز قریبیان از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون است و مادرش مینا خیامی طراح لباس بوده و در نیویورک درس طراحی لباس خوانده است. او یک برادر بزرگتر به نام بهزاد دارد که در آمریکا زندگی می کند و حرفه اش هم هیچ ربطی به سینما ندارد.

اسامی بازیگران سریال رهایی + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا