اخبار

بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد + خلاصه داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد را هنرپیشه های محبوب کشورمان تشکیل می دهند. این فیلم سینمایی سال 1389 در ژانر خانوادگی و کمدی به کارگردانی نوید میهن دوست ساخته شده است.

بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد + خلاصه داستان

بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد + خلاصه داستان

فیلم «هرچی خدا بخواد» به کارگردانی نوید میهن دوست، تهیه کنندگی و نویسندگی پرویز شهبازی محصول سال 1389 است.

شبکه آی‌فیلم فارسی که پنجشنبه شب‌ها یک فیلم ایرانی برای مخاطبانش نمایش می‌دهد، این بار «هرچی خدا بخواد» را در جدول پخش خود قرار داده است.

«هرچی خدا بخواد» پنجشنبه شب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۷ صبح و ۳ بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

داستان فیلم: به ونداد طاهری اطلاع می دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده است. همزمان به پارمیدا نصیری هم اطلاع می دهند که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه شده و مرده است. حال این دو برای شناسایی و بردن اجساد پدر و مادرشان به جزیره کیش آمده اند. در کیش متوجه می شوند که اصلاً اجسادی برای دیدن و بردن وجود ندارد چون آنها در دریا دچار سانحه شده اند و…

بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد

ترانه علیدوستی در نقش پارمیدا نصیری، رضا عطاران در نقش دایی، حامد کمیلی در نقش ونداد طاهری، سعید آقاخانی در نقش بید خوری، بهاره رهنما در نقش پروانه، ارژنگ امیرفضلی در نقش سیامک، بهنوش بختیاری در نقش وکیل طاهری، تینا آخوندتبار در نقش یلدا، فرهاد اصلانی در نقش شیخ قادر و شیخ طاهر، پوریا پورسرخ در نقش ایمان طاهری فهیمه آذرخش در نقش منیژه، فرخنده قاسمی در نقش همسر بیدخوری و سجاد غریبی در نقش اسماعیل در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

اسامی بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد

سایر عوامل فیلم 

برخی عوامل فیلم هرچی خدا بخواد عبارتند: کارگردان: نوید میهن دوست، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، تدوین: فریدون جامه بزرگ، موسیقی متن: ستار اورکی، صدابردار: منصور شهبازی، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، آهنگساز و خواننده تیتراژ پایان: پیام صالحی، مدیر تولید: فرشته مهدی زاده، طراح گریم: مهدیه اعرابی، عکاس: جواد جلالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد نیاکان، طراحی تیتراژ: امیرشیبان خاقانی، مشاور کارگردان: محمدرضا هنرمند، مدیر تدارکات: سعید صالحی.

خلاصه داستان فیلم هر چی خدا بخواد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا