اخبار

زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال پژمان محصول سال 1392 شبکه سه سیماست که به کارگردانی سروش صحت تولید و پخش شده است و حال دوباره این سریال طنز قرار است از روز دوشنبه 26 خرداد به روی آنتن شبکه آی فیلم برود.

زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم

سریال پژمان از روز دوشنبه 26 خرداد، جایگزین مجموعه تلویزیونی بزنگاه در شبکه آی فیلم می شود.

کارگردان این سریال 25 قسمت 45 دقیقه ای سروش صحت و نویسندگان آن پیمان و مهراب قاسم خانی هستند.

در این مجموعه تلویزیونی، پژمان جمشیدی، از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران، نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده ‌است تیمی را برای خود پیدا کند. پژمان با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمى، رضا کریمی، ویدا جوان، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی و اصغر حیدری در این سریال ایفای نقش کرده اند.

همچنین حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال داماش، بهروز رهبری‌فر و علی موسوی بازیکنان سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال و همچنین محمد محمدی دروازه‌بان تیم راه‌آهن از جمله چهره‌هایی هستند که مقابل دوربین این سریال رفته و چند سکانس بازی کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی پژمان هر شب ساعت 21:00 از شبکه آی فیلم پخش و در ساعات ۵:۰۰  صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد تکرار آن  به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا