اخبار

زمان پخش و تکرار سریال شمعدونی از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

«شمعدونی» یکی از سریال هایی  است که در سال 1394 پخش شد و در زمان پخش نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.  این سریال چندین بار از شبکه مختلف بازپخش گردید و حال بار دیگر بازپخش آن در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته و اولین قسمت آن یکم تیر به روی آنتن می رود.

زمان پخش و تکرار سریال شمعدونی از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال شمعدونی از شبکه آی فیلم

سریال شمعدونی روز یکشنبه (1 تیر) جایگزین مجموعه تلویزیونی ستایش در شبکه آی فیلم می شود.

کارگردانی این سریال طنز که در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش شد را سروش صحت بر عهده داشته است.

این مجموعه  داستان دو خانواده مظاهری و سعادتی را بیان می‌کند. خانواده مظاهری شامل هوشنگ پدر خانواده، زهره  مادر خانواده و کارمند بانک، سارا  دختر بزرگ که در آزمون تخصص پزشکی مردود شده، و سعید  پسر بیکار خانواده است. خانواده سعادتی شامل عطا  پدر که با هوشنگ در این داستان مشکلاتی دارد، و شیرین  مادر، و ارشیا  که پسر کوچکی بسیار خبرچین و بازیگوش است. داستان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد.

محمد نادری، آتنه فقیه‌نصیری، ویدا جوان، حسن معجونی، امیر کاظمی، رویا میرعلمی و نگار عابدی  از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» از یکشنبه اول تیر ماه هر شب بجز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا