فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس (عکس جدید و بیوگرافی)

3/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس (عکس جدید و بیوگرافی)

در این بخش اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دخترم نرگس را مرور می کنیم. سریال دخترم نرگس مجموعه تلویزیونی جدید شبکه یک سیماست که به کارگردانی  باقر پیران ساخته شده و قرار است بزودی پخش آن آغاز شود.

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس

مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران و تهیه کنندگی سید حسن فرخی و داوود سلیمان پور  به سفارش سیمای استان‌ها، در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تصویربرداری شده است.

این سریال با موضوع ملودرام  خانوادگی با ژانر معمایی و پلیسی است و آنچه در این سریال بیشتر به چشم می‌آید ارتباط انسان‌ها است و ژانر اصلی این مجموعه پلیسی بوده و تا پایان قصه نقش تاثیر گذار پلیس دیده می‌شود.

شخصیت اصلی سریال را مریم خدارحمی بر عهده دارد و دیگر بازیگران مجموعه را  محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، رحیم نوروزی، جمال ذوالقدر، هاشم چاوشی، فریبا طالبی، ماهرخ رفیع زاده، مریم خدارحمی، مهوش صبرکن و مهدی علیپور تشکیل می دهند.

بیوگرافی بازیگران سریال دخترم نرگس

مریم خدارحمی بازیگر سریال دخترم نرگس

مریم خدارحمی بازیگر سریال دخترم نرگس

مریم خدارحمی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در اصفهان می باشد.

 او فارغ التحصیل رشته فیلم سازی در مقطع لیسانس است. وی از شاگردان استاد حمید سمندریان می باشد و دوره‎‎‌های بازیگری را نزد ایشان گذرانده است.

او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ و با تولیدات صدا و سیمای اصفهان شروع کرد.

از ازدواج و همسر مریم خدارحمی اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن

محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن

محمود پاک‌نیت  متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون است. او از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

محمود پاک نیت با مهوش صبرکن ازدواج کرده است و دو فرزند بنام های مسعود و مهرداد دارد.

مهوش صبرکن متولد ۱۳۳۹ در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. او فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۵۶ با تئاتر شروع کرده است.

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. از سال ۱۳۵۴ به عنوان بازیگر وارد عرصهٔ هنر تئاتر گردید. از سال ۱۳۵۸ به جمع بازیگران تلویزیونی پیوست و از سال ۱۳۷۲ به سینما راه یافت. سحرخیز از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۷۲ برای معالجات خود در خارج از کشور از صحنهٔ فعالیت‌های هنری به دور افتاد. او در سال ۱۳۶۷ موفق به کارگردانی سریال تلویزیونی به نام آخرین روز تابستان گردید و در طول فعالیت خود در عرصهٔ تئاتر کارگردانی چندین نمایش را به عهده گرفت.

حسین سحرخیز با نرگس راسخ ازدواج کرده است و داری دو فرزند دختر می باشد.

رحیم نوروزی بازیگر سریال دخترم نرگس

رحیم نوروزی بازیگر سریال دخترم نرگس

رحیم نوروزی متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

  اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد.

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند  دختر بنام پناه دارد.

هاشم چاوشی

هاشم چاوشی

هاشم چاوشی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۲۶در تبریز، بازیگر تئاتر و تلویزیون است.

او از سنین خردسالی علاقه شدیدی به تئاتر داشته و از  رو وارد گروه تئاتر مدرسه شد. در سن ۲۵ سالگی اولین نمایش رادیویی را ایفا نمود و بدین ترتیب وارد دنیای هنر گردید.

هاشم چاوشی سالیان پیش ازدواج کرده است.

فریبا طالبی بازیگر سریال دخترم نرگس

فریبا طالبی بازیگر سریال دخترم نرگس

فریبا طالبی  متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به اسم فاندو را نیز برعهده دارد.

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد.

فریبا طالبی در سال ۹۶  با امیر صدهزار ازدواج کرده است.

عوامل سریال دخترم نرگس

برخی از عوامل سریال دخترم نرگس عبارتند از:

  • مدیر تصویر برداری: سروش مرشدیان
  • طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی
  • طراح گریم: امین سیمین مرام
  • تهیه کنندگان: سید حسن فرخی و داوود سلیمان پور
  • نویسنده و کارگردان: باقر حبیب پیران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا