بیوگرافی

عباس غزالی بازیگر نقش رضا در سریال مینو

4.7/5 - (4 امتیاز)
عباس غزالی بازیگر نقش رضا در سریال مینو
عباس غزالی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد  14 بهمن ماه سال 1363 در تهران می باشد عباس غزالی دارای مدرک تحصیلی  لیسانس کاردانی از دانشگاه جامع علمی کاربردی است. او 5 برادر و یک خواهر دارد که یکی از برادرهایش یونس غزالی بازیگر می باشد که در سریال وضعیت سفید ایفای نقش داشته است .[/box]

بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد  14 بهمن ماه سال 1363 در تهران می باشد مدرک تحصیلی وی لیسانس کاردانی از دانشگاه جامع علمی کاربردی است. او 5 برادر و یک خواهر دارد که یکی از برادرهایش یونس غزالی بازیگر می باشد که در سریال وضعیت سفید ایفای نقش داشته است . عباس غزالی به خاطر حضورش در سریال وضعیت سفید و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید. وی طرفدار تیم پرسپولیس می باشد او نجاری و عکاسی را دوست دارد و دست به قلم می شود و نویسندگی هم می کند و از تفریحاتش دیدن فیلم و خواندن مجله می باشد.
از کودکی علاقه مند به فوتبال و هنر بوده که بازیگری را انتخاب کرده و در کانون حر دوره دیده است او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده که  جدیدترین کارش سریال مینو می باشد که در نقش رضا در کنار بازیگرانی مثل سیاوش طهمورث ،محمود پاک‌نیت،پروانه معصومی،سلمان فرخنده و مهدیه نساج بازی کرده است.

عباس غزالی و همسرش

ازدواج و همسر

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در 27 مهر ماه 1373 ازدواج کرده و متاهل می باشد.

فیلم های عباس غزالی 

سینما

  • پری سا ۱۳۹۶ (محمد رضا رحمانی)
  • من یوسفم مادر ۱۳۹۶ (محمدرضا فرطوسی)
  • همه چی عادیه ۱۳۹۵(محسن دامادی)
  • قیچی ۱۳۹۴ (کریم لک زاده)
  • دلبری ۱۴۹۴ (سید جلال اشکذری)
  • اعترافات ذهن خطرناک من ۱۳۹۳ (هومن سیدی)

تلویزیون

انتظار سرخ ، زمان شوریدگی ، یونس ،داستان یک شهر،ستارگان زمینی، قصه‌های پدر،ماه محبوب خدا،مظلوم اول،سه پنج دو،آن‌ها که مانده‌اند،غنچه‌های سحر،یک خط سفید،تله‌فیلم «ابی سی دی»،تله‌فیلم «پدر کاغذی»،تله‌فیلم «نسیم شمال باد جنوب»،خبرنگار،حضرت یوسف،تله‌فیلم «شاید دوست شاید دشمن»،تله‌فیلم «روز بعد از خوشبختی»،تله‌فیلم «نشانه‌ها»،عقیق،رستگاران،تله‌فیلم «همان نور معروف»،تله‌فیلم «صدایم کن»،تله‌فیلم «میتونه آخریش باشه»،یک لحظه دیرتر،وضعیت سفید،تله‌فیلم «چهار حرفی»،تله‌فیلم «حرف مردم»،تله‌فیلم «یه گوشه دنج»،تله‌فیلم «به صرف شربت و شیرینی»،تله‌فیلم «نیمه شب»،مادرانه،هفت آسمان،حانیه،شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،خندوانه،چرخ فلک، سریال مینو .

عباس غزالی و مادرش

عباس غزالی و برادرش

فیلم های عباس غزالی

عباس غزالی

عباس غزالی بازیگر نقش رضا در سریال مینو

[irp posts=”1676″ name=”سریال مینو ، اسامی بازیگران ، خلاصه داستان و زمان پخش سریال مینو”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا