بیوگرافی

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت
 اندیشه فولادوند 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]اندیشه فولادوند بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر متولد  ۷ مهر سال ۱۳۶۲ در تهران است و اندیشه فولادوند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فلسفه می باشد.او در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ، پدرش فرهاد فولادوند که شاعر بوده و با تشویق های پدرش بوده که او بازیگری را انتخاب کند.[/box]

بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر متولد  ۷ مهر سال ۱۳۶۲ در تهران ، و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فلسفه می باشد.اندیشه فولادوند در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ، پدرش فرهاد فولادوند که شاعر بوده و با تشویق های پدرش بوده که او بازیگری را انتخاب کند مادرش نیز یک فرهنگی و معلم می باشد.

او اوقات فراغتش را فیلم می بیند و کتاب می خواند و ورزش هم می کند و عاشق سفر کردن می باشد. او در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه‌مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام داده است.

اولین بازی وی در سال 1379 در فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی بود ولی به طور حرفه ای در سال 1382 در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در کنار هنرمندانی چون بیژن امکانیان ، پژمان بازغی ،محمدرضا فروتن و بهرام رادن به ایفای نقش در این فیلم پرداخته است.

او در فیلم‌ها و سریال های زیادی بازی کرده که میتوان به فیلم های، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و نیز ایراندخت را نام برد.

ازدواج و همسر

اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اندیشه فولادوند در سریال بانوی عمارت

اندیشه فولادوند در سریال بانوی عمارت

اندیشه فولادوند در سریال بانوی عمارت در نقشی متفاوت ظاهر شده که نقش او با نام طلا می باشد.  سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد ساخته شده که از شبکه سه سیما پخش می شود. او در این سریال در کنار بازیگرانی چون ، پانته آ پناهی ها، رامتین خدا پناهی،  حسام منظور،  مینا وحید، نیکی نصیریان و مریم مومن بازی کرده است.

فیلم های اندیشه فولادوند

سینما

ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)،کروکودیل (۱۳۹۶)،دم سرخ‌ها (۱۳۹۶)،مستطیل قرمز (۱۳۹۵)،راه رفتن روی سیم (۱۳۹۵)،انزوا (۱۳۹۵)،حریم شخصی (۱۳۹۵)،مرداد (۱۳۹۵)،گاهی (۱۳۹۴)،دو ساعت بعد مهرآباد (۱۳۹۲)،خانوم (۱۳۹۲)،نفرین (۱۳۸۹)،سنگ اول (۱۳۸۸) برنده «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنواره فیلم «جام جم»،سن پترزبورگ (۱۳۸۸)،زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)،چهارانگشتی (۱۳۸۵)،سنگ، کاغذ، قیچی (۱۳۸۵)،ستاره‌ها ۳: ستاره بود (۱۳۸۴)،ستاره‌ها ۲: ستاره است (۱۳۸۴)،ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴)،سربازهای جمعه (۱۳۸۲).

تلویزیون

  • شیدایی (۱۳۹۰)
  • تنهایی لیلا (۱۳۹۴)
  • پشت بام تهران (۱۳۹۴)
  • چرخ فلک (۱۳۹۵)
  • ایراندخت (۱۳۹۷)
  • بچه مهندس (۱۳۹۷)
  • بانوی عمارت (۱۳۹۷)

اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت

اندیشه فولادوند

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا