اخبار

فیلم شب | داستان و بازیگران فیلم شب + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

داستان و اسامی بازیگران فیلم شب را می خوانید.

 این فیلم به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی، بر اساس طرحی از اصغر فرهاد است.

 فیلم شب محصول سال ۱۳۸۶ است و عزت‌الله انتظامی، امین حیایی و خسرو شکیبایی بازیگران اصلی آن هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: گروهبان برای تحویل دادن مجرمی سابقه‌دار به زندان یکی از شهرستان‌ها، مجبور می‌شود که به همراه مجرم و دستبند، شبی را در مشهد بگذراند و…

فیلم «شب» بعنوان نخستین قسمت از سه گانه “زائر” رسول صدرعاملی برای اولین ‌بار در سال تولید در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد. حضور درخشان سه بازیگر از سه نسل بازیگری در کنار هم از نقاط برجسته این فیلم بود که از آن میان امین حیایی توانست برای نخستین بار سیمرغ بهترین بازیگری جشنواره فیلم فجر را نصیب خود کند.

فیلم شب | داستان و بازیگران فیلم شب + تصاویر

داستان فیلم شب

فیلم «شب» در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد و داستان آن درباره گروهبانی ( امین حیایی ) است که می بایست مجرمی (عزت الله انتظامی) را تحویل مراجع قضایی بدهد اما بنا به شرایطی مجبور می شود شبی را در یک مهمان خانه قدیمی که توسط فردی به نام سید (خسرو شکیبایی) اداره می شود سپری کند و…

بازیگران فیلم شب

زنده یاد عزت الله انتظامی، امین حیایی و زنده یاد خسرو شکیبایی بازیگران اصلی فیلم شب هستند. محسن کریمی، گلبانو دادخواه، علی اکبر اکبری، ابوالقاسم حاتمی، سمیرا سلطانی، سارا ترابی، سمانه دولتخواه، مبین عطاری و… سایر بازیگران فیلم اند.

بازیگران فیلم شب

عوامل فیلم

عوامل تولید فیلم «شب» عبارتند از: کارگردان: رسول صدرعاملی، نویسنده: کامبوزیا پرتوی، طرح اولیه داستان:اصغر فرهادی، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: محمد مختاری، طراح گریم: محمدرضا قومی و تهیه‌کننده: کمال طباطبایی.

اسامی بازیگران فیلم شب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا