بیوگرافی

بیوگرافی سعید عزت اللهی و همسرش + عکس و زندگی شخصی

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کامل سعید عزت اللهی و همسرش به همراه عکس  های جدید اینستاگرام و شخصی سعید نعمت اللهی بازیگر فوتبال کشورمان را مشاهده می کنید.

بیوگرافی سعید عزت اللهی و همسرش

  • نام  کامل: سعید عزت اللهی آفاق
  • زمینه فعالیت: فوتبالیست
  • تولد: ۱۰ مهر ۱۳۷۵
  • زادگاه: بندر انزلی، ایران
  • قد: ۱٫۹۰ متر
  • پست: هافبک میانی

بیوگرافی سعید عزت اللهی و همسرش + عکس و زندگی شخصی

سعید عزت اللهی آفاق متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی، بازیکن فوتبال اهل ایران است. او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. سعید عزت‌ اللهی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌ است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌ است.

خانواده

سعید عزت اللهی  پسر نادر عزت‌ اللهی هافبک وسط مشهور ملوان در دهه ۶۰ است که زمان خود در بهترین تیم ایران فیکس بازی می‌‌کرد و قهرمان جام حذفی (لیگ نداشتیم) شد. سعید و خواهرش ساغر در خانواده‌ای ورزشی رشد کردند. سعید عزت‌ اللهی آن ‌قدر مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود.

تحصیلات سعید عزت اللهی

دوران ابتدایی را در مدرسه بهار آزادی گذراندم، دوران راهنمایی را در مدرسه غیرانتفاعی البرز بودم که با معدل 19.90 کلاس سوم راهنمایی را به پایان رساندم، بعد از آن به دبیرستان نقش دانش آمدم، سال اول دبیرستان را با معدل 19 و سال دوم را با معدل 18.65 گذراندم ولی درگیری ام با فوتبال و حضورم در تیم ملی، اردوها و سفرها باعث شد تا نتوانم در امتحانات نهایی شرکت کنم و دیپلمم را بگیرم و اخیرا اقدام کرده ام تا بتوانم دیپلم را نیز بگیرم. من اگر درسم را ادامه می دادم علاقه داشتم در مهندسی عمران به تحصیل بپردازم.

سعید عزت اللهی و مادرش
سعید عزت اللهی و مادرش
سعید عزت اللهی و پدرش
سعید عزت اللهی و پدرش
سعید عزت اللهی و خواهرش ساغر
سعید عزت اللهی و خواهرش ساغر

 

شروع فعالیت ورزشی

از سن شش و هفت سالگی در مدرسه فوتبالی که پدرم آن را دایر کرده بود حضور داشتم، با توجه به خانواده ورزشی که داشتم ژن ورزشی در من هم بود، پدر و عمویم فوتبالیست بودند و من هم با توجه به علاقه ام به این سمت آمدم، عمویم قادر عزت الهی در لیگ تخت جمشید هافبک ملوان بود و پدرم نیز هافبک وسط ملوان بود و دو دوره نیز با این تیم در دهه شصت قهرمان جام حذفی شد، من هم با توجه به خصوصیاتی که داشتم این پست را انتخاب کردم.

ازدواج و همسر سعید نعمت اللهی

سعید نعمت اللهی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است اما شایعاتی درباره دوستی و ازدواجش با ترلان پروانه و پریا عرب زاده خبر ساز شده بود که او در این باره گفت:

 «این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

ازدواج و همسر سعید نعمت اللهی
سعید عزت اللهی و ترلان پروانه

سعید عزت‌ اللهی در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدتی می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم…»

دوستی سعید عزت اللهی با پریا عرب زاده:

سعید عزت‌اللهی در گفتگویی قویا رابطه با پریا عرب زاده را تکذیب کرد.

علایق سعید عزت اللهی

علایق سعید عزت اللهی

  • الگوی داخلی و خارجی:کریم باقری و پل پوگبا
  •  غذای مورد علاقه:استانبولی
  •  تفریح و سرگرمی مورد علاقه:بیلیارد و بولینگ
  •  بهترین دوست:بین فوتبالی ها سردار، جهانبخش و طارمی
  •  بهترین تیم خارجی:رئال مادرید
  •  کتاب مورد علاقه:کتاب خاطرات فرگوسن
  •  خودرو محبوب: بی ام و
  •  بیش تر از همه از چی میترسی: ارتفاع

مهمترین هدف سعید عزت اللهی در فوتبال

عزت اللهی درباره هدف خود گفت: هدف من در زندگی این است که در تیم فوتبال رئال مادرید بازی کنم، شاید صحبت من کلیشه‌ای باشد، اما به عنوان کسی که از سن کم در کشور‌های اروپایی زندگی کردم و تمرینات پایه تیم‌ها را دیدم. استعداد‌های ایرانی در همه زمینه‌ها خیلی برتر از خارجی‌ها است. اما آن بحثی که سرعت پیشرفت را در آن‌ها افزایش می‌دهد و از ما جلوتر هستند بحث اعتماد صددرصد است و بهاء دادن به جوانان و استعدادهایشان است.

باشگاه های سعید عزت اللهی

باشگاه های سعید عزت اللهی

ملوان

او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و 3سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال 1391 زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

اتلتیکو مادرید سی

وی در سال 1393 با قراردادی پنج ساله، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

رستوف

عزت اللهی پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه رستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در طول عضویت در این باشگاه به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده است. وی در پایان فصل 2017–2018 تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.

سعید عزت اللهی

افتخارات سعید عزت اللهی

  • کسب عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران.
  • کسب عنوان بهترین بازیکن رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان، در این رقابتها تیم ایران صاحب جایزه 10 هزار دلاری به همراه یک کاپ زیبا شد.
  • وی در رقابتهای جام جهانی کوچک به میزبانی روسیه، در بازی مقابل فنلاند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
  • کسب کاپ بازیکن پدیده لیگ برتر سال 91–92

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا