فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ملکه گدایان را می خوانید. سریال شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد در دست ساخت می باشد.

حسین سهیلی زاده سال قبل نیز سریال مانکن را ساخته بود که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد و حال سریال جدید او نیز می تواند یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی باشد. همچنین سهیلی زاده سریال های پیله های پرواز، ترانه مادری، دلنوازان، فاصله ها، آوای باران، هست و نیست، پریا و … را برای تلویزیون کارگردانی کرده است.

این سریال قرار است در دو فصل 15 قسمتی ساخته شود که 30 قسمت می شود.

گفتنی است، سریال «ملکه گدایان»، به ‌صورت اختصاصی، از فیلیمو پخش خواهد شد.

«ملکه گدایان» به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی در ژانر ملودرام معمایی است و در خلاصه داستان آن آمده: امروز تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره … حتی شما … .

اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان + بیوگرافی

باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی و فرزاد فرزین و  رویا نونهالی بازیگران سریال ملکه گدایان را تشکیل می دهند.

باران کوثری در سریال ملکه گدایان

باران کوثری در سریال ملکه گدایان

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار می باشد.

آرمان درویش

آرمان درویش

آرمان درویش متولد 29 مرداد ماه سال 1366 در تهران می باشد.

وی لیسانس کارگردانی را دارد و از دوستان صمیمی شهاب حسینی است.

آرمان درویش به درخواست شهاب حسینی در فیلم چهارشنبه بازی کرد.

وی میگوید شهاب حسینی سبب ورودش به عرصه بازیگری شده است.

محمدرضا غفاری در سریال ملکه گدایان

محمدرضا غفاری در سریال ملکه گدایان

محمدرضا غفاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۶۴، تهران، بازیگر سینما اهل کشور ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است، و پسر بزرگ خانواده می باشد.

از فیلم های محمدرضا غفاری می توان آشپزباشی، خیابان دیوار، آبا جان، زار و … را نام برد.

او بخاطر علاقه اش به بازیگری در سال ۸۱ به کلاس های بازیگری آموزشگاه کارنامه رفت و سه سال بعد در سال ۸۴، از همین کلاس ها به فیلم رویای خیس پوران درخشنده معرفی شد و بازی کرد.

محمدرضا غفاری بازیگر سریال ملکه گدایان ازدواج نکرده و مجرد است.

رویا نونهالی

رویا نونهالی

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج  یک دختر است. همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

بیوگرافی رویا نونهالی

پانته آ بهرام در سریال ملکه گدایان

پانته آ بهرام در سریال ملکه گدایان

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند 1348 در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 67، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن 18 سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال 75 با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد.

پانته آ بهرام سالها پیش ازدواج کرده که به طلاق ختم شده است.

رضا بهبودی

رضا بهبودی

رضا بهبودی متولد ۲ تیر ۱۳۵۰ در رودسر، بازیگر باسابقه، محجوب و کاربلد تئاتر و سینما فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر سال 1376 و عضو گروه تئاتر لیو است. بهبودی شروع فعالیت حرفه ای خود را از سال 1376 با بازی در نمایش بینوایان بهروز قریب پور آغاز کرد.

الهام کردا در سریال ملکه گدایان

الهام کردا در سریال ملکه گدایان

الهام کردا متولد 17 آذر ۱۳۵۷در تهران، بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۱۷ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است. از کارهای تلویزیونی او می توان به سریال های مهرآباد و تعبیر وارونه یک رویا نام برد.

الهام کردا همسر سعید چنگیزیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. سعید چنگیزیان متولد 1356 در سمنان است و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر می باشد.

یسنا میرطهماسب در سریال ملکه گدایان

یسنا میرطهماسب در سریال ملکه گدایان

یسنا میرطهماسب در فروردین ماه ۱۳۷۸ شهر تهران متولد شده و در حال تحصیل در دانشگاه است. رشته اش معماریست و به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری روی آورده است. او در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. پدرش مجتبی میرطهماسب فیلم بردار، صدابردار و مستند ساز است.

یسنا میرطهماسب تاکنون ازدواج نکرده است.

سریال ملکه گدایان

عوامل سریال ملکه گدایان

برخی از عوامل  سریال «ملکه گدایان» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، تدوین: امین عابدی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، خواننده: روزبه بمانی، مجری طرح: علیرضا محمدی، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح و ترکیب صدا: علی ظهوری، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، جلوهای بصری : امیر ولی خانی، دستیار اول فیلمبردار : محمد رضا خلج زاده، طراح نور : کیوان ارجمند، منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی، دستیار دوم کارگردان : شایان سید محمود،صحنه آرا :علی جعفر دوست، تصویربردار پشت صحنه : امیرژوبین و مشاور رسانه ای: آیدین نادری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا