بیوگرافی

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر و همسرش + عکس

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر و همسرش + عکس

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر شهر ارومیه و همسرش بهروز لطفی به همراه عکس های جدید و  زندگی شخصی وی را می خوانید.

بیوگرافی هرمینه بارسنجی

هرمینه بارسنجی متولد شهریور سال 1367 در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی در رشته تحصیلی کامپیوتر درس خوانده‌ است.

شروع فعالیت بازیگری

هرمینه بارسنجی در سن 17 سالگی تئاتر را شروع کرد و بازی کردن تئاتر سرآغاز زندگی هنری وی بود و بعد از کسب تجربه در کار سخت هنری تئاتر کم‌کم پا در عرصه فیلم، سریال و سینما گذاشت.

وی از جمله بازیگرانی است که به خوبی توانسته با اتکا به توانمندی‌هایی که در این عرصه از هنر دارد خود را در سطح شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی معرفی کند و به یکی از چهره‌های شناخته شده تبدیل شود.

 بارسنجی: از سال 84 در کار تئاتر بودم و به سبب علاقه زیادی که به ‌کارهای تصویری داشتم از سال 87 این کار را شروع کردم و داشتن علاقه به یک کار خاص سبب می‌شود تا به سمت آن کار بروید.

هرمینه بارسنجی

حمایت خانواده و مخالفت دایی با بازیگری هرمینه بارسنجی

 خانواده من با بازیگر شدن من مخالف نبودند و فامیل‌هایمان مخالفت می‌کردند، مخصوصاً دایی‌ام که به ‌شدت مخالف بود و اصلاً اجازه بازی کردن را به من نمی‌داد.

نخستین کار تصویری و فیلم ها

 تله‌فیلم گمشده به کارگردانی آرش رفیعی نخستین کار تصویری من بود و در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی تشنه حقیقت، باجاناقلار 3، تله‌فیلم بیداری، تله‌فیلم شهید امینی، حورمت، دریا و ایلیات ایفای نقش کرده‌ام.

بهترین نقش

نقش منیژه در تله‌فیلم شهید مهدی امینی بهترین نقشی است که بازی کرده‌ام چراکه نقش منفی آدم را به چالش می‌کشد و ذاتاً بازی کردن در نقش منفی را دوست دارم.

هرمینه بارسنجی در سریال دخترم نرگس

هرمینه بارسنجی در سال 99 با بازی در سریال دخترم نرگس اولین سریال تلویزیونی خود را تجربه کرد. او در این سریال کنار هنرمندانی چون محمود پاک نیت، رحیم نوروزی، هاشم چاوشی  و… بازی کرد.

هرمینه بارسنجی و همسرش

هرمینه بارسنجی و همسرش

هرمینه بارسنجی با بهروز لطفی ازدواج کرده است که حاصل این زندگی آنها یک فرزند دختر بنام نورا و یک پسر بنام رایان می باشد.

وی در مصاحبه ای که انجام داد، گفت: تشکر ویژه‌ای از همسرم بهروز لطفی دارم که همانند یک کوه پشتم ایستاده است و هرلحظه در همه شرایط کنارم است و همچنین تشکر ویژه‌ای از مادر شوهرم دارم که خیلی به من کمک می‌کند.

مشکلات حرفه بازیگری در شهر ارومیه

 بارسنجی: از لحاظ تعداد بازیگر کمبود وجود دارد که سبب می‌شود تا از شهرهای دیگر برای بعضی نقش‌ها بازیگر بیاوریم و کسانی هستند که نباید بازی کنند اما نقش بازی  می‌کنند و مشکل مالی که جای خود را دارد.

کسب درآمد از راه بازیگری در شهر ارومیه چنگی به دل نمی‌زند چراکه تولیدات استان به ‌شدت کاهش‌یافته و در یک یا 2 سال یک اثر تولید می‌شود و در سر قرارداد به خاطر کمبود بودجه از مبلغ قرارداد کم می‌کنند.

هرمینه بارسنجی و همسرش
عکس هرمینه بارسنجی و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا