اخبار

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 25 تیر 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 25 تیر 99 کیست؟

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه 25 تیر 99 بپردازیم که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شود. پس با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 25 تیر 99 کیست؟

مهمان امشب برنامه دورهمی لاله صدیق «قهرمان اتومبیلرانى» می باشد که در ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

بازپخش این برنامه مهیج و دوست داشتنی  ساعت ۶ و ۱۱ صبح  و ۱۷ بعدازظهر است.

  لاله صدیق در برنامه دورهمی

لاله صدیق (متولد ۱۳۵۵، تهران) ورزشکار ایرانی در چند رشته از جمله اتومبیل‌رانی، سوارکاری، و خلبانی می‌باشد و سابقه قهرمانی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی رالی بانوان و سوارکاری بانوان ایران را در کارنامه دارد. لاله صدیق نخستین زن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که در یکی از رشته‌های ورزشی (اتومبیل‌رانی) به رقابت با مردان پرداخته ‌است. وی همچنین به عنوان مسئول آموزش بخش بانوان فدراسیون اتومبیل‌رانی ایران، مشغول به فعالیت است.

 وی نخستین فرزند یک خانواده ۶ نفری است. او هم‌اکنون ساکن تهران و دانشجوی دکتری مهندسی محصول است. لاله سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در سابقه علمی خود دارد.

لاله صدیق در برنامه دورهمی

لاله صدیق تاکنون ازدواج نکرده است و در این باره گفته: «تاکنون بیشتر درگیر درس و ورزش بودم و لابلای زمانی که به تمرین و آماده سازی اختصاص می دادم فرصتی نداشتم تا روی ازدواج فکر کنم با این وجود ترجیح می دهم اگر این اتفاق برایم رخ داد با کسی باشد که در این عرصه نقش مشوق من را بازی کند»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا