بیوگرافی

بیوگرافی صبا راد و ماجرای ازدواج اول و دومش با مرتضی علی آبادی و مانی رهنما

4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی صبا راد و ماجرای ازدواج اول و دومش با مرتضی علی آبادی و مانی رهنما

بیوگرافی صبا راد و ماجرای ازدواج  اول و دومش با مرتضی علی آبادی و مانی رهنما به همراه عکس های جدید اینستاگرامش را در مجله اینترنتی پیک نت مشاهده کنید.

بیوگرافی صبا راد

  • نام: صبا
  • نام خانوادگی: راد
  • تاریخ تولد: 59/8/30
  • پیشه: مجری
  • شروع فعالیت: 1375
  • همسران: مرتضی علی آبادی (جدا شده) و مانی رهنما

صبا راد (فاطمه راد) متولد ۱۳۵۹، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود.او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

نحوه ورود به عرصه گویندگی

صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

از فیزیوتراپی تا رادیو

صبا راد: من از 18 سالگی بعد از اینکه درسم تموم شد خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را در جایی کار کنم، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم.

یکبار مسئول آرشیو رادیو در آن زمان از بیماران من بود. می دانستم درد دارد و با او صحبت می کردم. بعدها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم.

صبا راد

شهرت با برنامه به خانه برمی گردیم

چهره اش با برنامه سیب سال 90 تلویزیون و اجرای مشترک اش با آرزو جعفرپور شناخته شد و در سال 93 با اجرای برنامه به خانه بر می گردیم در تلویزیون به شهرت رسید.

ازدواج اول صبا راد با مرتضی علی آبادی

صبا را برای بار اول با مرتضی علی ابادی ازدواج کرده است.

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز می باشد.

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم

و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

صبا راد و همسر اولش مرتضی علی آبادی
صبا راد و همسر اولش مرتضی علی آبادی

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص

خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

ازدواج دوم صبا راد با مانی رهنما

ازدواج دوم صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت.

همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد

مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی

که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦

بیوگرافی مانی رهنما همسر صبا راد

بیوگرافی مانی رهنما همسر صبا راد

مانی رهنما متولد ۱۳۵۰ در تهران و خواننده پاپ است. او موسیقی را از ۱۴ سالگی با پیانو شروع کرد و از سال ۱۳۷۱ وقتی ۲۱ ساله بود نزد زنده یاد بابک بیات موسیقیدان برجسته

به مدت ۶ سال تحت تعلیم قرار گرفت. او از سال ۷۶ با آهنگ فیلم مرسدس رسما فعالیت خود را شروع کرد. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد ۱۳۸۰ دارد

و مهریه ازدواج دوم او با صبا راد «یک قطعه عاشقانه مورد تایید» می باشد.

خداحافظی صبا راد با تلویزیون

صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان…

ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم…»

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون در شرایطی است که این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد

و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید.

مهاجرت صبا راد و همسرش مانی رهنما

مهاجرت صبا راد و همسرش مانی رهنما

مانی رهنما؛ خواننده پاپ کشورمان  در 25 تیر 99 با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد.

مانی رهنما با انتشار تصویری از خود و همسرش چنین نوشت:

سلام رفقا، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم
پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده، راستی دلم برای همتون تنگه‌ها، شما‌ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه، یه چیز، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی، توانایی و اصالت
امشب فقط یه هشتگ میزنم: ایران

صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی به همراه محسن افشانی
صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی به همراه محسن افشانی
سلفی زیبای صبا راد و همسرش مانی رهنما
سلفی زیبای صبا راد و همسرش مانی رهنما

منبع: نمناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا