اخبار

تله فیلم ایستگاه سلام | داستان و اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام

5/5 - (1 امتیاز)

تله فیلم ایستگاه سلام | داستان و اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام

تله فیلم ایستگاه سلام به همراه داستان و اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام به کارگردانی  سامان مراد حسینی را می خوانید.

تله فیلم ایستگاه سلام + داستان و اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام

فیلم تلویزیونی «ایستگاه سلام» به کارگردانی سامان مراد حسینی و نویسندگی محسن جسور تولید شده است. لوکیشن های این فیلم در شهر اراک، بازار تاریخی اراک، کارخانه واگن پارس اراک، حمام چهار فصل و مشهد واقع شده است.

تله فیلم ۹۰ دقیقه ای « ایستگاه سلام » به تهیه کنندگی سعید مرادی  با ساختاری نمایشی و محوریت دینی  و ۲۰ روز تلاش شبانه روزی عوامل جهت پیش تولید و همچنین ۱۵ روز برای تولید،  با حضور در بیش از ۲۰ لوکیشن مختلف، تهیه و تولید و بزودی از شبکه یک سیما  و شبکه استانی آفتاب به روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است این فیلم به سفارش شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما تولید شده است.

داستان فیلم ایستگاه سلام

داستان این فیلم سینمایی از این قرار است که مانیا، دختری از ارامنه شهر اراک به تازگی پدر خود را بر اثر سرطان در شهر برلین آلمان از دست داده است؛ پس از مراسم چهلم پدر در مواجهه عمه خود با مادر و عمویش، پیرامون سهم الارث خانواده متوجه می شود که نام اصلی او فاطیما بوده است و بعدها نام او را مانیا گذارده اند.
عمه به مانیا می گوید که او برادرزاده او نیست و او مسلمان زاده ای است که آنوش و اریک، وی را به فرزندخواندگی پذیرفته اند. چرا که آنها توانایی بچه دار شدن نداشته و آنوش نازا بوده است. عمه هاسمیک مدارک جدی ای را از پرورشگاهی در مشهد به مانیا می دهد و مدعی است او سهمی از ارث برادر را نخواهد برد.

مانیا بسیار پریشان می شود. او که هفته های آخر بارداری را می‌گذراند با شنیدن ادله عمه هاسمیک مستاصل شده و در نهایت برای کشف راز فاطیما از مادر سوال دارد. آنوش توضیح می دهد که در زمان جنگ به عنوان پرستار به مشهد اعزام می شود. در حین نگهداری از رزمنده شیمیایی ای، مادر رزمنده بی آنکه بداند وی مسیحی است؛ در حق او دعا می کند تا امام رضا حاجتش را بدهد.
رزمنده شهید می شود و از هاسمیک می خواهند تا برای کمک و سرپرستی یتیم خانه ای در مشهد که چند کودک ارمنی در آن زندگی می کنند به آنجا برود. اریک، همسر آنوش به سراغ آنوش رفته و در نهایت آنوش در خواب می بیند که شخصی به او دختری را هدیه می دهد و از وی می‌خواهد تا نام مادرش را بروی دختر قرار دهد.

داستان فیلم ایستگاه سلام

بازیگران فیلم ایستگاه سلام

فریبا جدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی (بازیگر نقش مانیا)، فرخنده فرمانی زاده، لیدا عباسی، امیر کرمی و … از بازیگران «ایستگاه سلام» هستند.

بازیگران فیلم ایستگاه سلام

سایر عوامل فیلم

نویسندگی فیلم ایستگاه سلام را محسن جسور و کارگردانی آن را سامان مرادحسینی انجام داده است. همچنین در این تله فیلم، مدیر تصویربرداری پویان آقابابایی – مدیرصدابرداری هادی سلیمان زاده – طراح چهره پردازی مسعودعربی- طراح صحنه ولباس صدراصدری – مدیرتولیدسعیدعطایی- مدیرتدارکات محمدوطن چی- مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان امیر رونقی- عکاس وتصویربردارپشت صحنه مهدی عباسی- تدوین منوچهرصانعی- صداگذار هادی افشار- موسیقی رضاخسروی – اصلاح رنگ و نور  هاله گرجی – منشی صحنه کیمیانوری و ناظرکیفی داریوش منتظری بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اصلا دوسش نداشتم به عنوان یک ارمنی و موعمن مسیحی چون که نمی فهمم چرا چرا از خودتون دروغ می سازین؟ یک زن ارمنی چشم افتاد به حضرت امام رضا حضرت مسیح دعاش و اجابت کرد؟ 🤣🤣🤣 خواهشا از اسم عیسی خداوند فیلم نسازین که حضرت های خودتون و بالا ببرین ما مسیحی ها تا حالا این کار و کردیم؟ بسه دیگه عیسی خداوند و مدام بی حرمت میکنین واسه اینکه اسم و مرطبه حضرت های شما بالا باشه؟ مزخرف ترین فیلم بود متاسفم واسه نویسنده اش واسه تک تک عواملش و بازیگراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا