اخبار

علی کریمی از ایران رفت ؟! + عکس و بیوگرافی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

علی کریمی از ایران رفت ؟! + عکس و بیوگرافی

علی کریمی با انتشار عکسی از داخل هواپیما شایعه مهاجرت خودش را قوت بخشید. علی کریمی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش مجدداً شایعه ترک ایران را بر سر زبان‌ها انداخت.

علی کریمی از ایران رفت ؟! + عکس و بیوگرافی

به گزارش  مجله اینترنتی پیک نت به نقل از خبرآنلاین، علی کریمی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش مجدداً شایعه ترک ایران را بر سر زبان‌ها انداخت.

کریمی در این پست نوشت: گاهی نباش، خودت را بردار و برو و کمی دورتر از این قافله بایست.

کریمی چندی پیش هم عکسی در فرودگاه منتشر کرده بود که باعث شد شایعه ترک ایران و اقامتش در کانادا در رسانه‌ها منتشر شود.

به نظر می‌رسد کریمی برای حضور کنار خانواده‌اش در کانادا مدتی به این کشور سفر کرده و مهاجرتی در کار نیست.

علی کریمی از ایران رفت ؟! + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی علی کریمی

محمدعلی کریمی پاشاکی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به ‌دنیا آمد که با نام علی کریمی شناخته‌شده، بازیکن فوتبال بازنشسته و سرمربی فوتبال ایرانی است.

علی کریمی  فرزند سوم خانواده است.کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدرش ولی‌اله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بود و مادرش خانه‌دار است.کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود.

مادر علی کریمی در ابتدا علاقه‌مند بود که او پزشک یا مهندس شود، اما از این که بازی او باعث شادی مردم ایران می‌شود و به کشور خدمت می‌کند راضی است. مادرش او را در کودکی پر جنب‌وجوش و سرشار از انرژی توصیف می‌کند و می‌گوید: «فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه‌ها و خانه را شکسته ‌است».

بیوگرافی علی کریمی

کریمی که تا سوم راهنمایی، دانش‌آموز ممتازی بود، در دوران دبیرستان با افت تحصیلی مواجه می‌شود. سرانجام تحصیلات خود را با دریافت مدرک دیپلم پایان می‌دهد و پس از آن روی فوتبال تمرکز می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا