بیوگرافی

رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت

4.8/5 - (5 امتیاز)
رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت
رامتین خداپناهی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت متولد سال ۱۳۵۰ در خانواده ای اهل هنر در گرگان به دنیا آمده و پدر رامتین خداپناهی در گرگان مدرس موسیقی بوده است.او همچنین  مدرس سینما و تلویزیون  نیز می باشد.[/box]

بیوگرافی رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی بازیگر سینما ، تلویزیون و کارگردان متولد سال ۱۳۵۰ در خانواده ای اهل هنر در گرگان به دنیا آمده و پدر رامتین خداپناهی در گرگان مدرس موسیقی بوده است. او همچنین  مدرس سینما و تلویزیون  نیز می باشد،خداپناهی دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش کارگردانی و مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک است.

رامتین خداپناهی از سال ۱۳۷۸، پس از فارغ التحصیل شدن از مقطع کارشناسی، به صورت حرفه‌ای وارد کار بازیگری شد. اولین تجربه‌اش تله تئاتر «کشتی نوح» بود و پس از آن بلافاصله در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت. از جمله فعالیت‌های هنری او می‌توان به بازی در سریال پریا  سال 1395 به کارگردانی حسين سهيلى زاده و سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال 1396 اشاره کرد.

ازدواج و همسر رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی بازیگر سینما و تلویزیون سال ها پیش با یک خانوم بازیگر بنام مرضیه طهماسبی ازدواج کرده که نتیجه ازدواج آنها یک دختر بنام پاییز متولد اسفند سال 91 می باشد ولی بعد از مدتی از هم جدا شدند.

رامتین خداپناهی در سریال بانوی عمارت

رامتین خداپناهی در سریال بانوی عمارت

رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد شالچی در سریال بانوی عمارت می باشد. او درباره نقش خود در این سریال افزود: بانوی عمارت شش شخصیت اصلی زن و چهار شخصیت اصلی مرد دارد که من در آن نقش برادر بانوی عمارت که شخصیت اصلی زن سریال است را بازی می کنم.

رامتین خداپناهی درباره احتمال موفقیت بانوی عمارت در میان مردم گفت:

من نمی توانم صحبتی در مورد نظر مردم و استقبال آنها از سریال بانوی عمارت انجام دهم اما تجربه ثابت کرده سریال های تاریخ معاصر با مضمونی عاشقانه همواره مورد تایید مخاطب واقع می شوند و یکی از نمونه های واضح و موفق این جمله آثار سریال شهرزاد است. من فکر می کنم اگر تبلیغات درستی برای سریال انجام شده و پخش مناسبی داشته باشد از جمله آثار محبوب مردمی خواهد شد.

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد یک مجموعه عاشقانه تاریخی به زمانه تاریخی عهد ناصری و زمان قاچار بر می گردد که این روزها از شبکه سه در حال پخش می باشد.رامتین خداپناهی در این سریال در کنار بازیگرانی مثل علیرضا شجاع نوری، پانته آ پناهی ها، شبنم فرشادجو، مینا وحید و نیکی نصیریان به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم های رامتین خداپناهی

سینما

  • کروکودیل (۱۳۹۶)
  • دوازده صندلی (۱۳۹۰)
  • راه بهشت (۱۳۹۰)
  • محرمانه تهران (۱۳۹۰)
  • قند تلخ (۱۳۸۷)
  • سنگ، کاغذ، قیچی (۱۳۸۵)
  • بازنده (۱۳۸۳)
  • کوچولوی خوش شانس (۱۳۸۳)
  • صبحانه‌ای برای دو نفر (۱۳۸۲)
  • مزرعه پدری (۱۳۸۲)

مجموعه تلویزیونی

۱۳۹۶ بانوی عمارت (نقش میرزا اسد شالچی)،۱٣٩۶ گسل ، ۱٣٩۵ پریا ،۱٣٩٢ اولين انتخاب،۱۳۸۷ خسته‌دلان ،۱۳۸۷تله‌فیلم
«حباب» ،تله‌فیلم «کیش و مات»،۱۳۸۷تله‌فیلم «چراغ خاموش، چراغ روشن»،۱۳۸۷ تله‌فیلم «هکر»،۱۳۸۷ تله‌فیلم «بر باد رفته»،۱۳۸۶تله‌فیلم «مانگرو»،۱۳۸۶ تله‌فیلم «بازی با مهرهٔ سفید» ،۱۳۸۶ تله‌فیلم «اکباتان» ،۱۳۸۶ تله‌فیلم «فراموشی»،۱۳۸۶ تله‌فیلم «نشانی لاله‌ها»،۱۳۸۵ تله‌فیلم «از اعماق زمین»،۱۳۸۵ تله‌فیلم «پرندهٔ شاهین»،۱۳۸۵ تا صبح،۱۳۸۵به خاطر من،۱۳۸۴برای آخرین بار،۱۳۸۴ و خداوند عشق را آفرید ، ۱۳۸۴ پیله‌های پرواز،۱۳۸۴ تله‌فیلم «پایان تاریکی»،۱۳۸۳ تله‌فیلم «کوچولوی خوش شانس»،۱۳۸۳ هنگامه ،۱۳۸۲ فقط به خاطر تو ، ۱۳۸۱ معصومیت از دست رفته ،۱۳۷۹ تله‌فیلم «مهر و آئینه»،۱۳۷۸ مریم مقدس ،۱۳۷۷ برگردین گنج اینجاست.

بیوگرافی رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا