اخبار

ویدئو | شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کرونا گرفت

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ویدئو | شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کرونا گرفت

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران کرونا گرفت. او این خبر را با انتشار ویدئویی در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام رسانه ای کرد.

شهره سلطانی کرونا گرفت

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش با انتشار ویدئویی از روز‌هایی که درگیر ویروس کرونا بوده ‌است گفت. بر اساس این ویدئو سلطانی ۱۹ روز پیش با بروز علائمی به ابتلایش به این ویروس پی برده و پس از انجام تست‌ها و سی‌تی‌اسکن‌های لازم متوجه شده که به کرونا مبتلا است.

این بازیگر از روز‌های سختی که با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کرده در ویدئویش گفت و اعلام کرد که کرونا را از نوع شدید و طاقت فرسا تجربه کرده است. او از بهبود حال جسمانیش با مخاطبانش صحبت کرد و از ابراز نگرانی آن‌ها تشکر کرد.

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی (زادهٔ 22 دی ۱۳۴۸ در بجنورد)، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. شهره سلطانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.

گفتنی است شهره سلطانی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده است. شهره سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است.

شهره سلطانی و همسرش

شهره سلطانی متاهل بوده و با بهروز پناهنده ازدواج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا