اخبار

اسامی و بیوگرافی مهمانان برنامه کودک شو در عید قربان تا غدیر 99

4.8/5 - (105 امتیاز)

اسامی و بیوگرافی مهمانان برنامه کودک شو در عید قربان تا غدیر 99

شبکه نسیم ویژه برنامه کودک شو را در عید غدیر و قربان 99 با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران تدارک دیده که در ادامه  به اسامی  و بیوگرافی تمام مهمانان این برنامه با اجرای پژمان بازغی می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی مهمانان برنامه کودک شو در عید قربان تا غدیر 99

همزمان با فرا رسیدن عید قربان، ویژه برنامه «کودک شو» با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران از شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مهمانان ویژه برنامه عید قربان تا غدیر خم حمید لولایی، علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، خواهران منصوریان، حمید گودرزی، آرش برهانی، رزیتا غفاری، علیرام نورایی، کوروش سلیمانی، آرام جعفری، نفیسه روشن، فلورا سام، محمد معتمدی خواننده، افشین سنگ چاپ، برزو ارجمند، سوسن پرور، سیامک اطلسی، نگین معتضدی، نگار عابدی و… هستند.

در آستانه عید غدیرخم،‌ “کودک‌شو” از امشب (یکشنبه) تا جمعه شب برنامه‌های ویژه‌ای با حضور بازیگران و هنرمندان صاحب‌نامی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه و حمید گودرزی تدارک دیده است.
عیدانه‌ای که با حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور در قاب شبکه نسیم رقم می‌خورد. از امشب (یکشنبه) بینندگان می‌توانند منتظر ویژه‌های این برنامه تلویزیونی باشند؛ بازی‌ها و چالش‌های این برنامه که با هنرمندان و ورزشکاران ذیل، دیدنی می‌شود:

(یکشنبه): محمد حسین کنعانی زادگان و پدرش – رزیتا غفاری – سوسن پرور – سیامک اطلسی – بیوک میرزایی – تورج نصر

 (دوشنبه): گروه پازل بند – فاطمه گودرزی و پسر و عروسش – کوروش سلیمانی – علیرام نورایی – نفیسه روشن – آرام جعفری

 (سه شنبه): فلورا سام و دخترش – میثم ابراهیمی – فریبا متخصص – نگین معتضدی – حمید گودرزی، میثم ابراهیمی

 (جمعه):  محمد معتمدی، علیرضا خمسه – حمید لولایی – نگار عابدی و دخترش – خواهران منصوریان (شهربانو و سهیلا) به همراه خواهر زادشون

این برنامه هر شب ساعت 23 و جمعه شب ساعت 21 به میزبانی پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می‌شود.

حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۳۴ در تهران است اما اصالتا شمالی می باشد.

کار تئاتر را به طور جدی در سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایشی به کارگردانی مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کرد.

حمید لولایی  ازدواج کرده است و دو فرزند دختر دارد.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ماه ۱۳۳۱ در زنجان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و رشته پانتومیم از فرانسه می باشد، در حال حاضر چهار خواهر و چهار برادر دارد که سه تای دیگر هم بوده‌ اند که فوت شده‌ اند.

خمسه برای بار اول در سال ۶۲ ازدواج کرده که حاصل آن یک فرزند پسر به نام احمدرضا می باشد. او برای بار دوم با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده است. از ازدواج دومش دو دختر دارد.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی  متولد 21 تیر 1342 در تهران می باشد. خانم گودرزی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است. پدر و مادر او بروجردی هستند و قبل از ازدواجشان ساکن تهران شدند.

فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی نیز بازیگر است.

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد 2 آذرماه سال 1356 در تهران است. وی اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشد. تحصیلات او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

حمید گودرزی در سال 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از 12 سال منجر به طلاق و جدایی شان شد. او برای بار دوم نیز ازدواج کرده است.

خواهران منصوریان شهربانو، الهه و سهیلا

خواهران منصوریان شهربانو، الهه و سهیلا

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

الهه منصوریان متولد ۱۳۷۰ در سمیرم اصفهان، ورزشکار است.

وی در بین دو خواهر دیگر اولین نفری بود که سمت رشته ووشو رفت، سپس خواهران دیگرشم به سمت باشگاه خودش کشاند تا این رشته را دنبال کنند؛ همچنین اولین عضو خانواده منصوریان بود که نام خود را در ووشوی ایران مطرح کرد و به عنوان قهرمانی آسیا و جهان رسید. الهه در حال حاضر در ۵۶ کیلوگرم مبارزه می کند.

سهیلا منصوریان متولد ۱۳۶۹ در سمیرم اصفهان، ورزشکار است.

آرش برهانی

آرش برهانی

آرش برهانی (زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان) بازیکن فوتبال پیشین و مربی فوتبال کنونی ایرانی است.  وی سابقه عضویت در تیم‌های پاس همدان، النصر، استقلال تهران و پیکان و تیم ملی امید و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد.

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما است. غفاری چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده و عضو آسیفای ایران است.

او با عباس صالحی (چهره پرداز) ازدواج کرده است و یک فرزند به نام تارا دارد.

علیرام نورایی

علیرام نورایی

علیرام نورایی (زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر ، سینما، تلویزیون و مجری مسابقه شهروند و مافیا در ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود.

وی با صبا تاجیک ازدواج کرده است.

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌ است.

کوروش سلیمانی با عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده است و یک فرزند بنام مهرآفرین دارند.

آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد. وی مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است، اما هنوز صاحب فرزندی نشده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.

او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی می باشد.

وی یک سوارکار حرفه ای و حامی حیوانات بوده و در این زمینه، در کمپ های حمایت از حیوانات بسیار فعالیت داشته است.

نفیسه روشن ازدواج کرده و متاهل می باشد.

فلورا سام

فلورا سام

فلورا سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز، بازیگر و نویسنده تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او همسر مجید اوجی بود.

مجید اوجی در سال 98 به علت بیماری درگذشت.

فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. شروع فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود.

بیوگرافی فلورا سام

محمد معتمدی

محمد معتمدی

سید محمد معتمدی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۵۷ در کاشان)، خواننده ایرانی است. او دانش‌ آموختۀ رشته کارگردانی است. معلم آواز او حمیدرضا نوربخش بوده‌ است.

 معتمدی فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز نمود. از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد.

محمد معتمدی ازدواج کرده و یک فرزند بنام فربُد دارد.

بیوگرافی محمد معتمدی

افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ

افشین سنگ‌ چاپ متولد تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد.

 افشین سنگ چاپ در عرصه های مختلف هنری از جمله دستیاری کارگردانی، بازیگردانی، بازیگری، مدیریت تولید و تدریس فعالیت دارد.

افشین سنگ چاپ  در سال ۱۳۷۵ با بهار حقیقی ازدواج کرده است و یک فرزند به نام حورا دارد.

برزو ارجمند

برزو ارجمند

برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد.  او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرده است. وی  پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر می باشد.

برزو  ارجمند با پارمیس زند ازدواج کرده است و همسرش از همکلاسی های دانشکده اش بوده. آنها یک پسر به نام جانیار دارند.

سوسن پرور

سوسن پرور

سوسن پرور متولد دی ماه 1354 و فرزند دوم خانواده می باشد. وی اصالتا اراکی می باشد.

وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. سوسن پرور بازیگری در از سال 1373 به طور رسمی با بازی در تئاتر شروع نمود.

سوسن پرور تاکنون ازدواج نکرده است.

سیامک اطلسی

سیامک اطلسی

عزت اطلسی‌فر با نام هنری سیامک اطلسی (زاده ۱۳۱۵ در ارومیه) هنرپیشه، کارگردان نویسنده و دوبلور ایرانی است. وی که دارای مدرک دیپلم است از سال ۱۳۴۳ از طریق انجمن گویندگان کار هنری خود را شروع و فعالیت سینمایی را سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم سینمایی مردان خشن به کارگردانی صابر رهبر آغاز کرد.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

نگین معتضدی متولد ۳ مهر  1364 بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت. طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌ است.

نگین معتضدی در سال 1395 با جواد خیرخواه ازدواج کرده است.

بیوگرافی نگین معتضدی

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز) بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌ است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده است. خانم عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌ نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.

نگار عابدی با هدایت هاشمی ازدواج کرده که به دلایلی به جدایی کشیده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا