اخبار

فیلم ده رقمی | اسامی بازیگران فیلم سینمایی ده رقمی + خلاصه داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم ده رقمی | اسامی بازیگران فیلم سینمایی ده رقمی + خلاصه داستان

به بهانه پخش فیلم ده رقمی از شبکه آی فیلم، به خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی ده رقمی که به کارگردانی همایون اسعدیان  ساخته شده است، می پردازیم. با ما همراه باشید…

فیلم سینمایی کمدی «ده رقمی» پنجشنبه ۹ مرداد روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. طبق روال همیشگی پخش فیلم سینمایی در هر شب جمعه در کانال فارسی، این هفته فیلم سینمایی «ده رقمی» پخش می‌شود.

این فیلم تولید سال ۱۳۸۷ به کارگردانی همایون اسعدیان است و سیدجواد رضویان، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، رضا فیض نوروزی، فریده سپاه منصور، اصغر نقی زاده، مهران رجبی و زنده یاد احمد پورمخبر در آن بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فیروز، دزد خرده‌پایی است که با دزدی اموال کم‌قیمت زندگی خود را به پیش می‌برد. شبی برای دزدی با دوستانش به خانه‌ای می‌روند و فرشی را می‌دزدند. غافل از اینکه فرش یک میلیارد تومان می‌ارزد…

«ده رقمی» پنجشنبه شب ساعت ۲۳ از شبکه آی ‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۷ و ۱۵ روز جمعه تکرار می‌شود.

داستان فیلم ده رقمی

«فیروز 13» دزد بدشانسی است که از نظر همکارانش نحس است. او در جریان سرقت از خانه ای متروک فرشی را می دزدد که بعدا میفهمد عده ای آن را پیش تر از موزه فرش دزدیده اند و مترصد خارج کردنش از مملکت هستند.فیروز بعد از آشنایی با نازی متوجه می شود که فرش در اختیار او، یک اثر نفیس ملی است و تحت تاثیر تشویق های نازی که علاقه مندش شده قصد بازگرداندن فرش را به موزه می کند اما فرش از آن پس در جریان قصه بین فیروز، نازی و خانواده فیروز و دزدان اصلی دست به دست می شود و نهایتا نازی فرش را به موزه باز می گرداند.

داستان فیلم ده رقمی

اسامی بازیگران فیلم ده رقمی

اسامی تمام بازیگران فیلم ده رقمی عبارتند از:

  • جواد رضویان
  • بهاره رهنما
  • بهنوش بختیاری
  • رضا فیض نوروزی
  • مهران رجبی
  • فریده سپاه منصور
  • اصغر نقی زاده
  • احمد پورمخبر

سیدجلال طباطبایی، سید محمد حسین پناهی، محمد ذوالفقاری، حسین کلانتر، محسن حسنی، پیام امیر عبداللهیان، امیرحسین جلال، سمیه وزیریان، محمد شریفی، جواد حاجیان، سوگل کیوان، پریماه مشتاقی، ناصر کریملو، شاپور میری، علی کاشی، رضا حسنوند، محمد شیرین، نصرالله کبیری، کیومرث وکیلی، امیر جوادی، حسن امیری، اسماعیل خرم فر، کیارش گلستانی و سمانه منصوری فر دیگر بازیگران فیلم هستند.

اسامی بازیگران فیلم ده رقمی

سایر عوامل فیلم سینمایی

برخی از عوامل فیلم سینمایی ده رقمی عبارتند: برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، دستیاران کارگردان: علی عطار و امین قوامی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، نویسنده: علیرضا محمودی، دستیار فیلمبردار: نصرالله کبیری، مدیر تدارکات: ابوالفضل دادگستر، طراح صحنه و لباس: مشکین مهربان، دستیار: جهانگیر میرزاجانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، اجرای گریم: زهرا کمالی و مهدی آشناور، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: داریوش صادقپور، موسیقی: حمیدرضا صدری، مدیر تولید: پیمان جعفری، مدیر فیلمبرداری: شهریار اسدی، تهیه کننده و کارگردان: همایون اسعدیان.

فیلم ده رقمی
نمایی از فیلم ده رقمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا