بیوگرافی

حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت
حسام منظور 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]حسام منظور بازیگر نقش شازده  ارسلان  میرزا در سریال بانوی عمارت متولد ۱۸ آذر  سال ۱۳۵۹ در تهران ، و مدرک تحصیلی حسام منظور  کارشناسی ارشد کارگردانی است. او علاوه بر بازیگری تدریس هم می کند، وی بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت داشته و به همین خاطر او را با بازی در تئاتر می شناسند.[/box]

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور بازیگر نقش شازده  ارسلان  میرزا در سریال بانوی عمارت متولد ۱۸ آذر  سال ۱۳۵۹ در تهران ، و مدرک تحصیلی حسام منظور  کارشناسی ارشد کارگردانی است. او علاوه بر بازیگری تدریس هم می کند، وی بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت داشته و به همین خاطر او را با بازی در تئاتر می شناسند، اولین فیلمی که در آن حضور داشته در سال۱۳۹۰  در فیلم تلفن همراه رئيس جمهور به کارگردانی علی عطشانی بوده است.

ازدواج و همسر حسام منظور

حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

حسام منظور در سریال بانوی عمارت

حسام منظور در باره سریال بانوی عمارت می گوید:

با اینکه «بانوی عمارت» فرم تاریخی دارد، اما خیلی به تاریخ نمی‌پردازد. این سریال در واقع می‌خواهد روابط انسان‌ها را در بستر تاریخ مورد بررسی قرار دهد. بخش‌هایی از داستان که به قتل ناصرالدین شاه و ماجرای میرزا رضای کرمانی مربوط است کاملا مستند است و روی آن تحقیق‌های فراوانی انجام شده است و سایر بخش‌های داستانی زائیده ذهن نویسنده است. شازده ارسلان یک شخصیت خیالی است منتهی در مورد بحث ترور ناصرالدین شاه و بازجویی از میرزا رضای کرمانی ابهامات بسیاری وجود دارد و در تاریخ هم آمده که تعداد زیادی از ایل قاجار در آن دوره برای مشخص شدن قاتل شاه با کرمانی حرف می‌زنند و از او به نوعی استنطاق می‌گیرند و ارسلان هم می‌تواند یکی از آنها باشد که سراغ میرزا رضا رفته و از او استنطاق می‌گیرد.

حسام منظور در سریال بانوی عمارت

حسام منظور با بازی در سریال بانوی عمارت با نقش شازده ، ارسلان میرزا بیشتر مورد توجه قرار گرفت و باعث محبوبیت او در عرصه بازیگری شد. او در سریال بانوی عمارت  بازیگر نقشی است که عاشق دختری به نام فخرالزمان که نقش آن را مریم مومن بازی می کند می شود  و برای بدست آوردن عاشق پیشه خود خواستگار دیگر فخرالزمان را با تهدید و زور از ازدواج با فخرالزمان منصرف می کند و فخرالزمان هم با وجود مخالفت های برادرش با ارسلان میزا ازدواج می کند ولی بعد از ازدواج با شازده گرفتاری های زیادی برای او به وجود می آید و باید قسمت های بعدی این سریال را ببینیم که چه اتفاقاتی برای این دو کاراکتر به وجود می آید.

گفتنی است که سریال بانوی عمارت  ملودرامی عاشقانه دارد به قلم احسان جوانمرد نگارش شده و کارگردانی سریال را نیز عزیز الله حمید نژاد بر عهده داشته است که این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ، ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت

حسام منظور و شبنم فرشادجو بازیگران سریال بانوی عمارت

[irp posts=”1820″ name=”رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا