فرهنگ و هنر

زمان پخش و بازیگران سریال مظنون + خلاصه داستان و تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و بازیگران سریال مظنون + خلاصه داستان و تصاویر

زمان پخش و بازیگران سریال مظنون + خلاصه داستان و تصاویر

خلاصه داستان و بازیگران سریال خارجی مظنون را به همراه زمان پخش آن با بازی سارا شاهی را می خوانید.

مظنون یا همان فرد تحت نظر(به انگلیسی: Person of Interest) نام یک سریال تلویزیونی درام و جنایی است که به کارگردانی Jonathan Nolan ساخته شده و از  شبکه CBS پخش شد. این سریال در مجموع ۱۰۳ قسمت دارد و طی ۵ فصل به نمایش درآمد. فیلم‌نامه این سریال توسط جاناتان نولان توسعه داده شده ‌است. همچنین سارا شاهی بازیگر ایرانی‌تبار آمریکایی در یکی از نقش‌های اصلی با نام ثمین شاو به ایفای نقش می‌پردازد.

آماده‌سازی این سریال توسط شبکه نمایش سیما صورت گرفته و دوبله آن به مدیریت سعید شیخ‌زاده در واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما صورت گرفته و منوچهر زنده‌دل، زهره شکوفنده ،سعید مظفری، شروین قطعه‌ای، همت مومیوند، اکبر منانی، بهروز علی‌محمدی و فریبا رمضان‌پور و …از گویندگان این سریال درام و جنایی‌اند.

داستان سریال مظنون

داستان این سریال شاخص که در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز است، در ادامه‌ حوادث 11 سپتامبر می‌گذرد. پس از حمله به برج‌های دوقلوی نیویورک، دولت آمریکا تصمیم می‌گیرد که با استفاده از نوابغ رایانه‌ای، دستگاهی با هوش مصنوعی بسازد که با استفاده از دوربین‌های نظارتی و مداربسته، حملات تروریستی را پیش‌بینی کند.

هارولد فینچ با بازی مایکل امرسون یکی از همین نوابغ است. او که میلیاردر و هکری بی‌نظیر است، این دستگاه را می‌سازد، آن را مهر و موم می‌کند و در اختیار دولت قرار می‌دهد. دستگاهی سری که بر همه‌چیز نظارت می‌کند و تنها هشت نفر از وجود آن آگاه‌اند.

اینجاست که هارولد فینچ برای نجات جان انسان‌های بی‌گناه، جان ریس، با بازی جیم کاویزل که یک مأمور سابق سازمان سیا است را برای کمک استخدام می‌کند. شناسایی مجرمان و قربانیان همراه با جلوگیری از انجام جرائم، تنها قسمتی جاری از داستان سریال است و در ادامه‌ سریال داستان‌هایی هیجان انگیزتر روی می‌دهد که سریال را بیش از پیش جذاب می‌کند.

بازیگران سریال مظنون

بازیگران سریال مظنون

  • جیمز کاویزل در نقش جان ریس
  • مایکل امرسون در نقش هارولد فینچ
  • تراجی پی. هنسون در نقش جاس کارتر
  • کوین چاپمن در نقش لایونل فاسکو
  • امی اکر در نقش ریشه
  • سارا شاهی در نقش ثمین شاو

بیوگرافی سارا شاهی در سریال مظنون

بیوگرافی سارا شاهی در سریال مظنون

آهو جهانسوز «سارا» شاهی (زاده ۱۰ ژانویه ۱۹۸۰، اولس، تگزاس) مُدل و بازیگر ایرانی-اسپانیایی است. پدرش عباس جهانسوزشاهی شغل سفارتی داشت و دو سال پیش از انقلاب اسلامی در ایران، به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. او از نوادگان فتحعلی شاه قاجار است. مادر سارا یک هنرمند ایرانی به نام ماه منیره است.

شاهی رتبهٔ نودم را در مجله ماکزیم در لیست صد زن جذاب سال ۲۰۰۵ کسب کرده ‌است و در سال ۲۰۰۶ به رتبه شصت و ششم صعود کرده‌ است. وی در سال ۲۰۱۲ مقام ۳۶ام را در این لیست از آن خود نموده‌ است.

سارا در تلویزیون آمریکا و سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد. او در سریال تلویزیونی مظنون (مجموعه تلویزیونی) که از شبکه سی بی اس پخش می‌شد، در یکی از نقش‌های اصلی با نام ثمین شاو به ایفای نقش پرداخت و در فیلم‌های سینمایی «گلوله به سر» و «دارزن» به ترتیب در کنار سیلوستر استالونه و آل پاچینو ظاهر شد.

سارا شاهی از هلهله چیان مشهور تیم دالاس کاوبویز بوده‌ است.

شاهی سالها پیش با استیو هاوی (انگلیسی: Steve Howey‎؛ زادهٔ ۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۷۷) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا  ازدواج کرده است.

داستان سریال مظنون

زمان پخش سریال

سریال «مظنون» از روز دوشنبه 13 مردادماه  هر شب در ساعت 23 از شبکه تماشا پخش و در ساعت 5 و 11 صبح و 17 بعدازظهر روز بعد از این شبکه تکرار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا