اخبار

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 15 مرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 15 مرداد 99 کیست؟

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی و بیوگرافی مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه 15 مرداد 99 بپردازیم که با اجرای مهران مدیری، سه روز در هفته به روی آنتن شبکه نسیم می رود. برنامه ای که بینندگان زیادی دارد و گفت و گو محور است.

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 15 مرداد 99 کیست؟

مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان، برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است. مهمان امشب دورهمی هم  امیر آقایی یکی بازیگران مشهور کشورمان  می باشد که در ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود. اگر در این ساعت نیز موفق به تماشای این برنامه پر مخاطب نشدید می توانید در ساعت های  ۶ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر  روز بعد تکرار آن را مشاهده کنید.

این برنامه با حضور امیر آقایی دو هفته پیش قرار بود پخش شود که به دلایلی روی آنتن نرفت و حال امشب به نمایش گذاشته می شود.

بیوگرافی امیر آقایی

امیر آقایی متولد 10 مرداد 1349 در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است، و علاوه بر هنر بازیگری نویسندگی و نقاشی می کند و گاه گاهی هم دنبال عکاسی است. وی تنها یک خواهر دارد.

 نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت.

امیر آقایی در برنامه دورهمی
امیر آقایی در برنامه دورهمی

امیر آقایی  تاکنون ازدواج نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا